Ania Lewandowska na Instagramie. Jakie nowe zdjęcia możemy zobaczyć na profilu Ani?

Redakcja Telemagazynu
Redakcja Telemagazynu
Ania Lewandowska ma dla Ciebie porady dotyczące aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Zobacz zdjęcia znanej sportsmenki
Ania Lewandowska ma dla Ciebie porady dotyczące aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Zobacz zdjęcia znanej sportsmenki Ewelina Wójcik / Polska Press Grupa
Ania Lewandowska to znana polska sportsmenka, z licznymi osiągnięciami w karate. Ania to niewątpliwie osobowość medialna, promująca zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i poprawne odżywanie. Na swoim Instagramowym profilu Ania dzieli się poradami i ważnymi chwilami swojego życia. Sprawdź, czy nie wrzuciła nowej fotki.

Anna Lewandowska jest trenerką personalną, sportsmenką, dietetyczką oraz osobowością medialną. Posiada liczne osiągnięcia sportowe w karate. Prowadzi wiele projektów zawodowych, między innymi stworzyła markę kosmetyczną Phlov, markę zdrowych przekąsek Foods by Ann i markę Baby by Ann, wydała kilka autorskich książek oraz udostępniła aplikację Diet & Training by Ann.

Anna Lewandowska na swoim Instagramie promuje zdrowy tryb życia, zbilansowane odżywianie, aktywność fizyczną i dzieli się różnorodnymi poradami oraz zdjęciami z życia prywatnego.

Ania Lewandowska ma dla Ciebie porady dotyczące aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia Zobacz zdjęcia znanej sportsmenki

To jeden z tych live’ów na który długo czekaliście😍. Przyjemny i kobiecy temat, czyli rytuały pielęgnacyjne. A jeśli mowa o tym temacie, to oczywiście nie mogło zabraknąć Justyny Żukowskiej - Bodnar, mojej wspólniczki i autorki receptur we @phlov_by_anna_lewandowska .
Obejrzyjcie live’a, bo to cenna dawka informacji na temat pielęgnacji skóry podczas aktywności fizycznej i nie tylko👩🧴
Czy wiecie np. o tym co oznacza ekspozom i jak na nas wpływa ❓Czy powszechne stwierdzenie, że stan naszej skóry zależy od genów jest prawdą czy może mitem? 🧐Tego wszystkiego dowiecie się z mojej rozmowy z Justyną. Z okazji live’a mamy dla Was także specjalny kod rabatowy na kosmetyki Phlov - tylko dziś do północy - 20 %.z kodem LIVE20 🧡😍 A teraz ręka do góry - kto ćwiczy w makeup’ie❓

#markawłasna


marka własna 🤸🏻‍♀️ Siedzicie? Zapewniam Was, że po przeczytaniu tego posta, wstaniecie. Jak siedzenie wpływa na nasz układ ruchu? 🤔

➡️ Jak się domyślacie, długotrwałe przebywanie w pozycji siedzącej, nie wpływa dobrze na nasz układ ruchu. W niektórych rejonach mówiąc bardzo potocznie “rozleniwia” niektóre mięśnie, w innych – napina je, co prowadzi potem do bólu.

Jeśli dużo siedzisz, powinieneś pamiętać o:
otwieraniu klatki piersiowej wzmacnianiu pośladków, pleców oraz brzucha opuszczaniu barków podczas siedzenia ćwiczeniach cardio treningu mobility rozciąganiu mięśni czworogłowych ud.

➡️ Jakie jest zadanie treningów mobility? 🤔 Mają na celu „obudzić” ciało, by pracowało w pełnych bezbolesnych zakresach. Przywracają zdolność układu nerwowego oraz mięśniowego do wykonywania efektywnego ruchu w stawach. Siedzenie skraca i ogranicza ruch w wielu zakresach. Dobra/optymalna mobilność pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału ciała. Odtwarzamy pełną ruchomość ciała. W @diettrainingby_ann znajdziecie całą kategorię Stretching & mobility📲
Are you sitting down? I assure you that after reading this post, you will stand up. How does sitting affect our musculoskeletal system? 🤔

➡️ As you might guess, sitting for long periods of time does not affect our musculoskeletal system well. In some areas, to put it very colloquially, it "makes some muscles lazy” while in others it tightens them, which then leads to pain.

If you sit a lot, you should remember to:
opening your chest strengthening your buttocks, back and abdomen lowering your shoulders while sitting cardio exercises mobility training stretching the quadriceps muscles of the thighs.

➡️ What is the function of mobility workouts? 🤔 They are designed to "wake up" the body to work in full pain-free ranges. They restore the ability of the nervous and muscular systems to perform effective joint movement. Sitting shortens and restricts movement in many ranges. Good/optimal mobility allows the body to maximize its potential. We reproduce the full mobility of the body. In @diet_training_by_ann you'll find the entire Stretching & mobility📲 category.
——
#annalewandowska #healthyandactivechallenge


Kilka miesięcy pracy i o to jest - moja nowa kolekcja 4FXAL - RITUALS👏😍 Łącząc funkcjonalność, wygodę i najnowsze trendy stworzyliśmy wyjątkowe zestawy. RITUALS zachęca nie tylko do regularnej aktywności fizycznej, ale również do rytuałów pielęgnujących wewnętrzną harmonię🧘‍♀️. Stonowane barwy pozwalają na stworzenie własnego stylu, a efektowne wycięcia na ramionach idealnie podkreślają kobiecą sylwetkę🧡.
Do stworzenia kolekcji użyto modalu - trwałego włókna pozyskiwanego z drewna bukowego. RITUALS idealnie sprawdzi się do jogi, pilatesa, medytacji a także do biegania czy ćwiczeń siłowych🏃‍♀️🤸‍♀️🏋️‍♀️

Całą kolekcję znajdziecie oczywiście w wybranych salonach @4fofficial oraz na stronie www.4f.com.pl
_

RITUALS my new collection for 4FxAL is here!👏😍 Combining functionality, comfort and the latest trends, we have created unique sets. RITUALS will encourage your not only to regular physical activity, but also to care about your inner harmony🧘‍♀️ Selection of colors will allow you to create your own style, and the eye-catching cutouts on the shoulders will perfectly emphasize the female figure🧡
Modal - fiber obtained from beech wood - was used to create this collection.
RITUALS will be perfect for yoga, pilates, meditation as well as for running or strength exercises 🏃🤸🏋️
You can find the entire collection in selected @4f_official stores and at www.4f.com.pl

#współpracaambasadorska
#newcollection
#rituals


Wrócił mistrz 🏆🔝 Czas na pyszne i zdrowe śniadanko, czyli proteinowe pancakes 🥞
—————
Dzisiaj przychodzę do Was z porcją motywacji, popartą nauką. Zastanawialiście się kiedyś, co się dzieje z naszym organizmem, kiedy przestajemy trenować? 🤔

➡️ Po 4-6 dniach bez ćwiczeń regres fizjologiczny jest minimalny, ale mięśnie potrzebują dobrej rozgrzewki.

➡️ Po 7-10 dniach organizm zaczyna powoli tracić formę i adaptację fizjologiczną. Po takim czasie nie należy stosować od razu podstawowego treningu, lecz zmodyfikować plan tak, by nie doszło do przetrenowania.

➡️ Po 14 dniach następują już straty w poziomie wytrenowania (ok. 3-5%).

➡️ Po 21 dniach bez treningów możemy stracić nawet 10% ogólnej sprawności.

➡️ Po kilku miesiącach przerwy cały trening trzeba zaczynać niemalże od nowa.

➡️ Po roku lub więcej (w zależności od wytrenowania) następuje spadek siły mięśniowej o ok. 30%, spadek ogólnej wydolności o ok. 20%, a czas powrotu do formy powinien wynosić min. 12 tygodni.

Przekonałam Was, że warto? 💪🏻 Czekam na Wasze raporty z treningu w @diettrainingby_ann 💪🏼
Today I come to you with a dose of motivation, backed by science. Have you ever wondered what happens to our body when we stop training? 🤔

➡️ After 4-6 days without exercise, physiological regression is minimal, but muscles need a good warm-up.

➡️ After 7-10 days, the body slowly begins to lose form and physiological adaptation. After such a time, do not immediately use basic training, but modify the plan so that overtraining does not occur.

➡️ After 14 days there is already a loss in training level (about 3-5%).

➡️ After 21 days without training, we can lose up to 10% of overall fitness.

➡️ After a few months off, the entire training has to be started almost from scratch.

➡️ After a year or more (depending on training), there is a decrease in muscle strength of about 30%, a decrease in overall fitness of about 20%, and the recovery time should be min. 12 weeks.

Have I convinced you that it's worth it? 💪🏻 Looking forward to your training reports on @diet_training_by_ann 🌸


#annalewandowska #healthyandactivechallenge
@foods_by_ann


Dziękuję, że byliście 🙏 Nasz drugi, niedzielny trening live za nami. Konsekwencja z jaką ćwiczycie jest imponująca👏Dziś wzmacnialiśmy całe ciało. Takie ćwiczenia możecie wykonać wszędzie. Wzmacniają one całą sylwetkę i angażują więcej mięśni🏃‍♀️
Poza treningiem było także tradycyjne podsumowanie mijającego tygodnia i zapowiedź tego, co przed nami. Co nasz czeka❓
Nadchodzący tydzień poświęcony będzie rytuałom pielęgnacyjnym, czyli kompleksowemu dbaniu o skórę twarzy i ciało 😍
➡️W poniedziałek na antenie Dzień dobry TVN pojawi się Basia Smirnow- Kurp i Kasia Witkowska z nową porcją ćwiczeń.
➡️We wtorek Justyna Żukowska- Bodnar, moja wspólniczka i autorka receptur we @phlov_by_anna_lewandowska , opowie Wam o tym, jak pielęgnować skórę.
Justyna Żukowska-Bodnar będzie także gościem na moim live na którym rozszerzymy ten wątek i opowiemy w detalach o rytuałach pielęgnacyjnych🧡

Mijający tydzień to także kolejne wyróżnienia, które tym razem wędrują do:

@madziapb - dieta SuperMenu na 5 dni
 
@anticacg2019 - bluza i t-shirt od @supermenuby_anna_lewandowska
 
@bartosagnieszka - zestaw dla aktywnych od @foods_by_ann
 
@eli__b
- voucher na zakupy w @foods_by_ann
 
@paulina.janczak.58 - zestaw ubrań 4F z najnowszej kolekcji AL

Gratulujemy 💪👏W nowym tygodniu będzie się sporo działo, więc bądźcie z nami. Zachęcam Was wciąż do pozostawienia swoich pomiarów w aplikacji @diet_training_by_ann . Z informacji, które już tam pozostawiliście wynika, że od początku wyzwania łącznie straciliście ponad 10 000 kg👏To już półmetek naszego wyzwania, wiec dajcie znać jak Wam się podoba i czy zauważacie już jakieś zmiany?😎

#markawłasna
#challenge


Na każdym kroku podkreślam Wam jak ważne jest rozciąganie, zwłaszcza po treningu 💪🏼 Pomaga nam w tym również pilates - poprawia elastyczność i prawidłowa postawę ciała, zwiększa świadomość własnego ciała, wzmacnia wszystkie partie mięśniowe, a przy okazji obniża poziom stresu 🧘🏻‍♀️ Już niedługo w mojej aplikacji znajdziecie pilates z @adrianasintes. Kto nie może się doczekać ? 😍
_

Every step of the way, I am telling you how important it is to stretch, especially after training 💪🏼 Pilates will also help- you will improve flexibility and correct body posture, you will increase your body awareness, strengthen all muscle parts, and at the same time you will reduce your stress levels 🧘🏻‍♀️ Soon in my app you will find Pilates with @adriana_sintes 😍

#pilates
#diettrainingbyann


marka własna 🥦 Mam nadzieję, że przez cały tydzień byliście bardzo czujni i uważni, a dzięki temu udało się Wam bezbłędnie rozwiązać quiz z wiedzy o diecie okołotreningowej! 👌🏻 Jeśli nie… nic straconego. Poniżej kilka najważniejszych kwestii. Więcej przeczytacie na blogu Healty Plan by Ann i na blogu
@supermenu_by_anna_lewandowska 🥦

Dieta okołotreningowa znacząco wpływa na wydolność osoby uprawiającej sport. Prawidłowe nawodnienie, podaż węglowodanów i optymalna ilość białka, pozwalają na stałe dostarczanie paliwa dla pracujących mięśni w tracie długiego wysiłku. Odpowiednie odżywianie jest również istotne dla zdolności wysiłkowej oraz efektywności treningu 💪🏼
Osoby spożywające posiłki przed aktywnością, wykazują większe możliwości treningowe niż osoby, które ćwiczą na czczo. Odpowiednio dobrany czas jedzenia pozwala dostarczyć organizmowi właściwej ilości energii i zminimalizować ryzyko wystąpienia zaburzeń żołądkowo-jelitowych.

Pamiętajcie też o uzupełnianiu aminokwasów. Przypominam o tym, bo wiem, że po ćwiczeniach często wpadacie w wir codziennych spraw, tymczasem przyjmowanie odpowiedniej ilości białka po intensywnym treningu to zbawienie dla zmęczonych mięśni 👇
✅ Odpowiednia podaż białka w diecie wpływa korzystnie na regenerację mięśni po treningu
✅ Jego optymalna ilość wspomaga budowę masy mięśniowej, a u osób chcących zredukować nadmierna masę ciała wspomaga utrzymanie masy mięśniowej

Ja niezmiennie polecam białko roślinne od @foods_by_ann 😉

#annalewandowska
#healthy


Wiecie, jak dużą wagę przywiązuję do regeneracji i odpowiedniej ilości snu 🌸 Mam dla Was kolejny argument przemawiający za jego dobroczynnym działaniem. Czy wiedzieliście, że to właśnie podczas snu macie dobrą okazję na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej? 🥰

➡️ Wydatek energetyczny osoby ważącej 60 kg to około 500 kcal w ciągu 8 godzin snu. Przyznajcie, że to całkiem sporo, prawda? Główne źródła energii to wówczas glikogen wątrobowy oraz tkanka tłuszczowa. Jest jednak mały haczyk! Należy zachować odstęp 1-2 godzin od ostatniego posiłku do momentu położenia się spać. Kolacja tuż przed snem niestety spowoduje, że organizm będzie czerpał energię w nocy z dostępnego paliwa bezpośrednio z krwi, gdyż jest to szybszą i łatwiejszą metodą niż energia pozyskiwana z tkanki tłuszczowej. Jednak ostatecznie najważniejsze jest to, ile kilokalorii zjemy w ciągu całego dnia. Jeśli nie będziemy się przejadać, posiłek na krótko przed snem nie wpłynie negatywnie na masę ciała. Natomiast gdy przyjmiemy nadmiar kalorii, to na pewno te zjedzone na krótko przed snem niestety "odłożą się” w formie tłuszczyku.

➡️ Tego nie da się podważyć. Aby osiągnąć cel i zredukować tkankę tłuszczową należy zastosować dietę o ujemnym deficycie energetycznym, czyli musicie dostarczyć organizmowi mniej kalorii z dietą, niż wynosi Wasze dzienne zapotrzebowanie energetyczne.

➡️ Jeśli jesteście zdrowi ograniczenie podaży energii bądź włączenie dodatkowej aktywności fizycznej, która zwiększy Wasze zapotrzebowanie na energię, pozwoli Wam osiągnąć cel, jakim jest pozbycie się zbędnych kilogramów. Jeśli tak się nie dzieje, warto wykonać podstawowe badania oraz skonsultować się z lekarzem 🌱

#annalewandowska #HealthyandActiveChallenge


Kochani! Dziękuję za obecność na dzisiejszym live-ie 😊
Mam nadzieję, że teraz wiecie już więcej na temat żywienia okołotreningowego i razem z Łukaszem @lukasz_sienczewski wyczerpująco odpowiedzieliśmy na Wasze pytania i wątpliwości.
Jeśli jednak czujecie niedosyt... zachęcam do odwiedzenia bloga Healthy Plan by Ann i profilu @supermenu_by_anna_lewandowska gdzie będziecie mogli pogłębić temat i na pewno znajdziecie wiele rad dotyczących diety dla osób aktywnych/intensywnie trenujących 💪🏼

Dzisiaj mała niespodzianka. KOD RABATOWY: na stronie Super Menu 12% na wszystkie diety do godziny 00:00, a na stronie @foods_by_ann 20% do godziny 00:00 hasło LIVE 2
ZDROWIA!

#healthyandactivechallenge


Nadal krąży przekonanie, że tkankę tłuszczową organizm zaczyna wykorzystywać dopiero po dłuższym czasie wykonywania wysiłku. By mówić o redukcji tkanki tłuszczowej w czasie wysiłku, zastanówmy się, co jest paliwem dla pracujących mięśni? 🤔

➡️ W naturalnych warunkach tkanka mięśniowa do pracy wykorzystuje:
glikogen mięśniowy,
glukozę z krwi,
trójglicerydy wewnątrzmięśniowe,
kwasy tłuszczowe z krwi.
Przy tym jedynie kwasy tłuszczowe mogą, jednak nie muszą, pochodzić z tkanki tłuszczowej. Gdyż we krwi mogą pojawić się na skutek niedawno spożytego posiłku.

➡️ Tak więc, jak widzicie, mięśnie wykorzystują jako źródło energii węglowodany i tłuszcze.
Myślę, że to Was ucieszy! Organizm cały czas utlenia – wykorzystuje tłuszcz jako paliwo do pracy. Jednak w zależności od warunków wykorzystuje go mniej bądź więcej. Dlatego nie powinniście wierzyć w informację, że tłuszcz spala się dopiero od jakiegoś momentu aktywności fizycznej. To ogólna podaż energii - kilokalorii w ciągu dnia wpływa na to, czy schudniemy. Jedynie wprowadzając deficyt energetyczny, bądź zwiększając aktywność (zachowując taką samą podaż energii), dojdzie do redukcji masy ciała. Czyli każda aktywność wspomoże redukcję tkanki tłuszczowej.

Badania pokazują, że w czasie wysiłku o niskiej intensywności organizm wykorzystuje w większej części tłuszcze jako paliwo do pracy. Natomiast wraz ze wzrostem intensywności wysiłku zwiększa się udział węglowodanów jako paliwa do pracy.
__
There is still a belief circulating that the body begins to use body fat only after exercising for a long time. To talk about fat reduction during exercise, let's consider what is the fuel for working muscles? 🤔

➡️ Under natural conditions, muscle tissue uses for work:
muscle glycogen,
glucose from the blood,
intramuscular triglycerides,
fatty acids from the blood.
With that said, only fatty acids may or may not come from adipose tissue. As they can appear in the blood as a result of a recently consumed meal.

➡️ So, as you can see, muscles use carbohydrates and fats as an energy source.

——
#współpracaambasadorska @4f_official
#annalewandowska #healthyandactivechallenge


ZOBACZ KONIECZNIE

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Ania Lewandowska na Instagramie. Jakie nowe zdjęcia możemy zobaczyć na profilu Ani? - Telemagazyn

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl