Kolejna duża aktualizacja do Cyberpunk 2077. CD Projekt RED nadal rozwija grę. Co nowego znajdziemy w patchu 1.61?

Piotr Szymański
Piotr Szymański
Kolejna aktualizacja do Cyberpunk 2077. Co nowego w patchu 1.61?
Kolejna aktualizacja do Cyberpunk 2077. Co nowego w patchu 1.61? Facebook Cyberpunk 2077
Mimo ostatnich licznych zapowiedzi dotyczących tytułów przygotowywanych przez CD Projekt RED, polskie studio nie zapomina o Cyberpunku 2077. Dwuletnia już produkcja w dalszym ciągu jest poprawiana i rozwijana. Właśnie ukazała się aktualizacja 1.61. Co w niej znajdziemy?

Spis treści

CD Projekt rozwija markę Cyberpunk

Mimo dużych kontrowersji związanych z premierą Cyberpunk 2077 i mniejszego niż się spodziewano sukcesu gry, CD Projekt RED nie zamierza porzucać marki. Uniwersum ma potencjał, z którego polskie studio nie chce rezygnować. Niedawno na platformie streamingowej Netflix miała miejsce premiera serialu anime Cyberpunk: Edgerunners, który został pozytywnie przyjęty.

W grze Cyberpunk 2077 przy tej okazji pojawił się duży patch z numerem 1.6, w którym znalazła się dodatkowa zawartość inspirowana właśnie Edgerunners.

"Nowe przedmioty prosto z nadchodzącego anime Cyberpunk: Edgerunners, pełny system transmogryfikacji ubrań, potężne bronie, które możesz dodać do swojego arsenału, świeże koncerty, zapisy międzyplatformowe i wiele więcej - zdobądź to wszystko w Cyberpunk 2077 dzięki aktualizacji Edgerunners!" - napisano w komunikacie.

Ogłoszono także pierwsze duże DLC - Phantom Liberty, które ma mieć premierę w 2023 roku. Natomaist w fazie przedprodukcji jest tzw. Projekt Orion, czyli kontynuacja gry. W komunikacie podkreślono, że " posunie franczyzę Cyberpunk dalej i będzie kontynuować wykorzystywanie potencjału tego uniwersum, osadzonego w mrocznej przyszłości."

Nowa aktualizacja 1.61 do Cyberpunk 2077

Po dwóch miesiącach od ukazania się dużej łatki 1.60, CDP Red właśnie wypuścił kolejną - z numerem 1.61, która wcale do małych nie należy. Lista zmian jest naprawdę spora i zawiera zarówno ulepszenia, jak i poprawki wydajności oraz gameplayu na różnych platformach. Aktualizację udostępniono na wszystkich platformy, czyli PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S. Tak więc starsza generacja nie jest pomijana, mimo iż nie otrzyma DLC w przyszłym roku.

Cyberpunk 2077 patch 1.61 - lista zmian:

ZADANIA I OTWARTY ŚWIAT

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wielokrotne wciskanie przycisku Interakcji w celu przeszukania pojemnika z łupami mogło uniemożliwić ukończenie różnych Kronik kryminalnych.
  • Zgłoszenie przestępstwa: Kolejny krąg piekła, Coś zginęło, coś się znalazło, Krwawa pogoda, Nielojalny pracownik, Pamiętaj o ręcznym, Czerwony towarzysz – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie nie mogło zostać ukończone po zebraniu łupów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre misje typu Rozbój w toku w Northside, Rancho Coronado, Coastview i Badlandach nie mogły zostać ukończone pomimo wypełnienia celu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre aktywności typu Podejrzenie przestępczości zorganizowanej nie mogły zostać ukończone pomimo wypełnienia celu.
  • Naprawiono błąd, który mógł dezaktywować wszystkie skrytki, blokując postępy w różnych kontraktach.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć Rozboju w toku w Charter Hill, ponieważ nie pojawiały się dowody.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: Dom na wzgórzu – usunięto błąd, w wyniku którego nie można było dotrzeć do Cyberpsychopaty, ponieważ brama garażowa się nie otwierała.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie blokowało się na celu „Zlokalizuj cyberpsychopatę” po jego zabiciu i przesłaniu informacji Reginie.
  • Kontrakt: Błąd 404 – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Czwarta bezwładza – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było kontynuować kontraktu w budynku telewizji, ponieważ drzwi były zamknięte.
  • Kontrakt: Chciwość nie popłaca – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Przeszukaj ukryty pokój”, ponieważ komputer był odłączony.
  • Kontrakt: Ostatnie logowanie – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Żadnych fixerów – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Stary Znajomy – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Zgrany do nitki – naprawiono błąd, w wyniku którego bójka wszczęta wewnątrz baru uniemożliwiała rozmowę z barmanem, blokując postępy.
  • Kontrakt: Zrobisz rozróbę w celi 99, albo twoja żonka... – naprawiono błąd, w wyniku którego Lauren nie reagowała, gdy przybyto jej na ratunek, co blokowało postępy.
  • Dom lalek - naprawiono błąd, przez który postępy w zadaniach z głównego wątku fabularnego były blokowane po wyjściu z Chmur.
  • Po pierwsze: nie szkodzić - naprawiono błąd, który blokował postępy po celu "Wróć do obozu Aldecaldos".
  • Stróże bezprawia – naprawiono błąd, w wyniku którego po spotkaniu z Riverem teleportował się on do nieosiągalnego miejsca pod ziemią, blokując postępy.
  • Na skróty - naprawiono błąd, w wyniku którego ciężarówka znikała z garażu, blokując postępy.

EFEKTY WIZUALNE

  • NPC-e Night City będą teraz nosić parasole w różnych kolorach i kształtach.
  • Naprawiono wiele przypadków braku kolizji, które mogły powodować wypadanie postaci gracza poza mapę.
  • Poprawiono lokalizację obiektów, które pływały po mapie lub były na niej źle umieszczone.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego piersi V przenikały przez ubrania po zmianie ich rozmiaru u Ripperdoca.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zmianie długości paznokci z długich na krótkie za pomocą lustra zmiana nie była odzwierciedlona w grze aż do ponownego wczytania zapisu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego samochody mogły się zacinać po wpadnięciu na nie.

ROZGRYWKA

  • Naprawiono problem, w wyniku którego ikoniczne noże Łowca Głów i Niebieski Kieł nie pojawiały się w ekwipunku sprzedawcy, jeśli gracz odwiedził go przed aktualizacją 1.6.
  • Ciuchy z bonusami do obrażeń krytycznych i zwiększenia tempa odnawiania Hacków powinny teraz działać poprawnie.
  • Stworzenie legendarnego wariantu ikonicznego rewolweru Amnesty powinno być teraz możliwe.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego można było używać przedmiotów zużywalnych podczas walk na pięści.
  • Naprawiono problem, w wyniku którego bronie zadające obrażenia od eksplozji zadawały mniejsze obrażenia, niż powinny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mody znikały z przedmiotu po sprzedaniu go do sprzedawcy, odejściu, a następnie powrocie do tego samego sprzedawcy.
  • Naprawiono problem, w wyniku którego włożenie zwłok do kontenera lub bagażnika, odejście, a następnie powrót mogło dać graczowi nieskończoną ilość pieniędzy.
  • Termoodporna koszula z tkaniny aramidowej dla fixera będzie teraz dostępna również dla postaci niebędących punkami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego strzelenie z broni podczas spadania mogło zniwelować obrażenia od upadku.

INTERFEJS

  • Szybka i wściekła – naprawiono błąd, w wyniku którego pozycja gracza mogła wyświetlać się jako 1/6, mimo że zajął on drugie miejsce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przywrócenie domyślnie przypisanych klawiszy nie było odzwierciedlone w grze, dopóki nie została ona zrestartowana.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego menu ekwipunku przewijało się szybko w górę i w dół po rozłożeniu jakiegoś przedmiotu na części lub upuszczeniu go.

PC

  • Naprawiono błąd powodujący spadki FPS-ów podczas opuszczania menu.
  • Usunięto problem, w wyniku którego osiągnięcia w Epic Games Store nie były przyznawane pomimo spełnienia wymagań. Uwaga: w przypadku osiągnięć, dla których warunki zostały już spełnione we wcześniejszym zapisie, konieczne może być ponowne ich spełnienie.
  • Ekran wczytywania nie powinien się już zawieszać, gdy gra się za pośrednictwem GOG-a bez dostępu do internetu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podniesienie jakości przedmiotu skutkowało zawieszeniem gry.

KONSOLE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zapisy postępów międzyplatformowych z Xboxa One Family nie transferowały się na PC lub PlayStation.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego po zalogowaniu do GOG-a na Playstation zakładka Moje nagrody wyświetlała błąd.

STADIA

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra się nie pauzowała, gdy rozgrywka była zawieszona.

INNE

  • Dodano wsparcie dla AMD FidelityFX Super Resolution 2.1 (dotyczy tylko PC i konsoli nowej generacji).
  • Naprawiono problem, w wyniku którego w określonych okolicznościach Judy mogła zniknąć z gry, jeśli była w swoim mieszkaniu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego interakcja z Garderobą w obozie nomadów była dublowana w przypadku przewinięcia czasu.
  • Nie będzie już można grać na automatach leżących poziomo.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Kolejna duża aktualizacja do Cyberpunk 2077. CD Projekt RED nadal rozwija grę. Co nowego znajdziemy w patchu 1.61? - GRA.PL

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl