5/8
Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki...

Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki kiedykolwiek przeprowadziło Volvo Cars. A przy okazji jeden z najważniejszych. Ekipy ratunkowe, których zadaniem jest wydobywanie rannych ze zmiażdżonych pojazdów, najczęściej ćwiczą na wrakach pozostałych po testach zderzeniowych w laboratorium Volvo Cars. Tym razem mogli szkolić swoje umiejętności na bazie jeszcze solidniej zmiażdżonych pojazdów. Wystarczył 30 metrowy dźwig i lina. Resztę załatwiła grawitacja.

Fot. Volvo

6/8
Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki...

Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki kiedykolwiek przeprowadziło Volvo Cars. A przy okazji jeden z najważniejszych. Ekipy ratunkowe, których zadaniem jest wydobywanie rannych ze zmiażdżonych pojazdów, najczęściej ćwiczą na wrakach pozostałych po testach zderzeniowych w laboratorium Volvo Cars. Tym razem mogli szkolić swoje umiejętności na bazie jeszcze solidniej zmiażdżonych pojazdów. Wystarczył 30 metrowy dźwig i lina. Resztę załatwiła grawitacja.

Fot. Volvo

7/8
Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki...

Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki kiedykolwiek przeprowadziło Volvo Cars. A przy okazji jeden z najważniejszych. Ekipy ratunkowe, których zadaniem jest wydobywanie rannych ze zmiażdżonych pojazdów, najczęściej ćwiczą na wrakach pozostałych po testach zderzeniowych w laboratorium Volvo Cars. Tym razem mogli szkolić swoje umiejętności na bazie jeszcze solidniej zmiażdżonych pojazdów. Wystarczył 30 metrowy dźwig i lina. Resztę załatwiła grawitacja.

Fot. Volvo

8/8
Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki...

Jest to najbardziej ekstremalny test zderzeniowy, jaki kiedykolwiek przeprowadziło Volvo Cars. A przy okazji jeden z najważniejszych. Ekipy ratunkowe, których zadaniem jest wydobywanie rannych ze zmiażdżonych pojazdów, najczęściej ćwiczą na wrakach pozostałych po testach zderzeniowych w laboratorium Volvo Cars. Tym razem mogli szkolić swoje umiejętności na bazie jeszcze solidniej zmiażdżonych pojazdów. Wystarczył 30 metrowy dźwig i lina. Resztę załatwiła grawitacja.

Fot. Volvo

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Polecamy

Mercedes-Maybach EQS SUV. Polska prezentacja topowego SUV-a z oferty Mercedesa

Mercedes-Maybach EQS SUV. Polska prezentacja topowego SUV-a z oferty Mercedesa

Zabytkowe samochody w II Rajdzie Nadbużańskim. Zobacz zdjęcia

Zabytkowe samochody w II Rajdzie Nadbużańskim. Zobacz zdjęcia

Jest pozwolenie na budowę fabryki pierwszego polskiego elektrycznego samochodu Izera

Jest pozwolenie na budowę fabryki pierwszego polskiego elektrycznego samochodu Izera

Zobacz również

TOP15. Najtańsze na rynku nowe samochody z automatyczną skrzynią biegów

TOP15. Najtańsze na rynku nowe samochody z automatyczną skrzynią biegów

Zabytkowe samochody w II Rajdzie Nadbużańskim. Zobacz zdjęcia

Zabytkowe samochody w II Rajdzie Nadbużańskim. Zobacz zdjęcia