Wiedźmin 3 - kody na wyposażenie i zasoby
Dodatkowe pieniądze – addmoney(cyfra), w nawiasie wstawiamy cyfrę odpowiednią ilości pieniędzy, jakie chcemy uzyskać
Wszystkie ulepszenia – addupgrades
Wszystkie schematy - learnallschematics
Wszystkie pancerze 1 typu - addarmor
Wszystkie pancerze 2 typu - addarmor2
Wszystkie sety – addallsets
Wszystkie klucze – addkeys
Kod na konkretny przedmiot - additem (‘nazwa przedmiotu’)
Kody do Wiedźmina 3 – Walka
Uleczenie postaci – healme
Zwiększenie wytrzymałości o 99,800 punktów - addabl(’ConImmortal’)
Zwiększenie regeneracji i żywotności - addabl(’ConAthletic’)
Większe obrażenia od Znaków i broni białej - addabl(’DamageBuff’)
Same kryty - addabl('ForceCriticalHits') lub pojedynczy kryt - addabl(’ForceFinisher’)
Każdy cios zadaje obrażenia równe 40% wytrzymałości przeciwnika - likeaboss
Rozczłonkowanie przeciwnika - addabl(’ForceDismemberment’)
Dłuższe spowolnienie czasu przy celowaniu - addabl(’StatsRangedSuperLame’)
Zwiększa siłę Znaków o 5% - addabl(’Rune veles greater _Stats’)
Zabicie wszystkich wrogów w polu widzenia – killall
Dodatkowe bełty – addbolts
Umiejętność Mignięcie - addabl(CiriBlink)
Umiejętność Szarża u Ciri - addabl(CiriCharge)
Umiejętność Szał u Ciri - addabl(Ciri_Rage)
Wiedźmin 3 - kody dodatkowe
Zmiana postaci na Ciri – ciri
Zmiana w Geralta – Geralt
Poprawa pogody – stoprain
Wywołanie burzy – makeitrain
Ogolenie brody – shave
Zapuszczenie brody – setbeard(1)
Stan upojenia alkoholowego – Drunk(1) (ponowne wpisanie lub Drunk(0) odwraca efekt)
Tatuaż z Wiedźmina 2 – settatoo(1)
Ustawienie konkretnej fryzury – WitcherHairstyle('1') / ('2')/ ('3')
Przywołanie postaci - spawn(‘imię postaci’) (działa w przypadku Ciri, Yennerer, Triss, Zoltana, Vesemira, Keiry, Garena)
Jazda konna i Płotka - kody
Nieograniczona wytrzymałość Płotki – staminapony
Najlepsze siodło – additem('Horse Saddle 4')
Najlepsze klapki na oczy (mniejsze ryzyko zrzucenia) - additem('Horse Blinder 3')
Bardziej pojemna sakwa - addabl(HorseBag3)
Natychmiastowe znalezienie się na grzbiecie konia - instantMount('horse')