5 z 18

Ponadto firma Gucci stworzyła na platformie Gucci Town – wirtualną przestrzeń, w której użytkownicy mogli zagrać w mini gry, oglądać i tworzyć dzieła sztuki, a także nabywać wirtualne przedmioty Gucci dla swoich obecnych na Robloxie awatarów (wizualnych reprezentacji uczestników świata wirtualnego, które stanowią odzwierciedlenie nas samych).

6 z 18

Z kolei Nike wprowadził do sprzedaży buty Nike x RTFKT. Sneakersy można było wirtualnie „założyć” na Snapchacie, a następnie wziąć udział w cyfrowej aukcji, której zwycięzca otrzymywał fizyczne buty.

7 z 18

Na jeszcze inny pomysł wpadła Balenciaga, która umożliwiła robienie zakupów w trakcie gry Fornite. Gracze nabywali cyfrowe ubrania inspirowane projektami domu mody.

8 z 18

W październiku 2021 r. marka Dolce & Gabbana przygotowała serię dziewięciu wirtualnych kreacji. Przychody ze sprzedaży odzieży z kolekcji Genesis Collection wyniosły ok. 5,7 miliona dolarów.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Na archiwalnych zdjęciach ciężko rozpoznać, że to ona. Zobacz Kwaśniewską w młodości

Na archiwalnych zdjęciach ciężko rozpoznać, że to ona. Zobacz Kwaśniewską w młodości

Dramat! Mężczyzna zginął pod traktorem

Dramat! Mężczyzna zginął pod traktorem

Pogrzeb Marzeny Kipiel-Sztuki. Tłumy pożegnały Halinkę ze "Świata według Kiepskich"

Pogrzeb Marzeny Kipiel-Sztuki. Tłumy pożegnały Halinkę ze "Świata według Kiepskich"

Zobacz również

Dramat! Mężczyzna zginął pod traktorem

Dramat! Mężczyzna zginął pod traktorem

Pogrzeb Marzeny Kipiel-Sztuki. Tłumy pożegnały Halinkę ze "Świata według Kiepskich"

Pogrzeb Marzeny Kipiel-Sztuki. Tłumy pożegnały Halinkę ze "Świata według Kiepskich"