5 z 5
Pojawienie się kolejnego urządzenia nie dziwi dr. Pawła...
fot. Materiały GPR Suflidowo

Pojawienie się kolejnego urządzenia nie dziwi dr. Pawła Kowalskiego, badacza marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego. Jak tłumaczy ten sposób sprzedaży to same korzyści, bo poza opłatą za prąd właściciel towaru praktycznie nie ponosi żadnych innych kosztów. - W automacie można sprzedać praktycznie każdy towar. W Paryżu widziałem działające na tej zasadzie całe sklepy spożywcze. Jedynym problemem jest przekonanie klientów, by z takich urządzeń chcieli korzystać – mówi naukowiec.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Zobacz również

Nowy asfalt na Brzeźnej w Łodzi. To już koniec remontu. Wkrótce otwarcie ulicy

Nowy asfalt na Brzeźnej w Łodzi. To już koniec remontu. Wkrótce otwarcie ulicy

Piłkarska ekstraklasa. Karnety na Widzew mocno zdrożeją! Dlaczego? ZDJĘCIA

Piłkarska ekstraklasa. Karnety na Widzew mocno zdrożeją! Dlaczego? ZDJĘCIA

Polecamy

Wybrały je Mensah i Wieniawa. Modne sukienki na plażę, po które sięgają gwiazdy

Wybrały je Mensah i Wieniawa. Modne sukienki na plażę, po które sięgają gwiazdy

Dolnośląska świątynia nie z tej ziemi. Krajowy skarb oczarował cały świat

Dolnośląska świątynia nie z tej ziemi. Krajowy skarb oczarował cały świat

Gry na czerwiec w PS Plus już są! 3 świetne tytuły w abonamencie

Gry na czerwiec w PS Plus już są! 3 świetne tytuły w abonamencie