Zobacz, jak przez lata zmieniali się sponsorzy Lecha Poznań i jak tym samym zmieniały się koszulki, w których występowali piłkarze Kolejorza. Które najlepiej pamiętacie i które najbardziej wam się podobają?
Lotto i Maxer 2003/04
W lutym 2003 roku Lech podpisał umowę z Maxer SA. Maxer był prężną firmą budowlaną, zatrudniającą w szczytowych okresach kilka tysięcy osób. Powstała w wyniku zmiany nazwy poznańskiego Energopolu-7, która od prawie dwóch lat należała do grona sponsorów Kolejorza. Tyle, że do tej pory była sponsorem tytularnym (firmy inwestujące w Lecha 400 tys. - 1 mln zł rocznie), a na początku 2003 roku stała się sponsorem strategicznym. Maxer, który budował IV trybunę, upadł w niesławie, zostawiając na lodzie około 140 wierzycieli i swoich pracowników.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Lotto i Mróz 2004/2005 i 2005/2006
Przez dwa sezony lechici grali w koszulkach z logiem firmy wędliniarskiej Mróz. Umowa, podpisana 28 lipca 2004 roku opiewała na kwotę miliona złotych rocznie. Budżet Lecha wynosił wtedy ok. 8 mln złotych. Lech znalazł sponsora tytularnego w Borku Wielkopolskim położonym 70 km od Poznania.
- W 600-tysięcznym Poznaniu nie udało się nam takiego znaleźć, mimo szeroko zakrojonej akcji marketingowej - powiedział prezes Lecha Radosław Majchrzak.
- Po zakończeniu poprzedniego sezonu zagraliśmy mecz pokazowy w Dolsku. Tam zawiązała się współpraca zakończona podpisaniem umowy - wyjaśniał Radosław Majchrzak
Zobacz kolejne koszulki ----->
Puma i Remes 2006/07
W sezonie 2006/2007, czyli już po przejęciu Lecha Poznań przez koncern Amica, piłkarze Kolejorza grali w koszulkach z logiem firmy Remes. To był wtedy czołowy producent i dystrybutor pościeli wełnianej. Właściciel firmy Bartosz Remplewicz był od wielu lat zagorzałym kibicem Lecha.
Sponsorem strategicznym klubu została Warka, ale logo piwnej marki na koszulkach pojawiło się dopiero rok później.
Zobacz kolejne koszulki ----->