Puma i Warka 2007/08
W 2008 roku logo Warki pojawiło się na koszulkach Lecha i zostało na nich do końca sezonu. Strony nie ujawniły wartości kontraktu.
- Środki, jakie przeznacza Warka na rozwój klubu są dla nas bardzo satysfakcjonujące i pozwolą na stabilny jego rozwój - mówił podczas podpisywania umowy ówczesny prezes Lecha Andrzej Kadziński.
Koszulka pozostała ta sama, ale zmienił się sponsor.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Puma i Warka 2008/09
W sezonie 2008/09 koszulka ewoluowała. Można powiedzieć, że stała się dużo nowocześniejsza.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Puma i BetClick 2009/10
W czerwcu 2009 roku Lech podpisał umowę z firmą bukmacherską BetClick. Za 4 mln zł rocznie logo firmy pojawiło się na koszulkach piłkarzy.
Nie trwało to jednak długo. Ze względu na uchwalenie i wprowadzenie w życie ustawy hazardowej, trzeba było zawiesić współpracę. Stało się to na początku 2010 roku, choć prawnicy długo starali się szukać wyjścia z patowej sytuacji. Lech był nawet gotowy pozwać Skarb Państwa ze względu na straty, jakie poniósł ze względu na konieczność rozstania ze sponsorem.
Ostatecznie jednak zrezygnował z pójścia do sądu, bo udało się szybko znaleźć nowego sponsora strategicznego - firmę s.Oliver.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Puma i s.Oliver 2010
W marcu 2010 roku głównym sponsorem Poznańskiej Lokomotywy została odzieżowa firma s.Oliver. Umowę podpisano w hotelu Sheraton. Lechowi Poznań w znalezieniu sponsora bardzo pomógł jego zawodnik Bartosz Bosacki. s.Oliver była wtedy jedną z najbardziej ekspansywnych firm w Europie. Od 1997 do 2000 r. była głównym sponsorem Borussii Dortmund, która w tym czasie też święciła triumfy.
Umowa Kolejorza z s.Oliver obowiązywała do lipca 2012 roku.
Zobacz kolejne koszulki ----->