Puma i s.Oliver 2010/11 i 2011/12
Umowa Kolejorza z s.Oliver obowiązywała do lipca 2012 roku i lechici w strojach w niebiesko-białe pasy grali od sezonu 2010/11 do 2011/12.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Puma i wygrajzycie.pl 2012/13
Z powodu braku sponsora koszulkowego, na początku sezonu 2012/2013 piłkarze Lecha Poznań reklamowali społeczną akcję wygrajzycie.pl. To znak akcji wspierającej oddawanie szpiku kostnego.
- Chciałbym swoim przykładem zachęcić wszystkich poznaniaków i Wielkopolan do tego, by dołączyli do tej akcji - mówił podczas oficjalnej prezentacji koszulki z logiem wygrajzycie.pl Krzysztof Kotorowski.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Nike i STS 2012/13
W kwietniu 2013 roku Lech Poznań podpisał umowę z kolejną firmą bukmacherską STS. Dzięki temu klub zarobił około 3 mln złotych rocznie. – Rozmowy trwały wiele miesięcy i podpisanie kontraktu z STS to sukces klubu – mówi Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.
Kolejorz końcówkę sezonu 2012/13 dokończył w koszulkach z logo STS.
Dlaczego STS zdecydował się podjąć współpracę z Lechem? – Przede wszystkim ze względu na olbrzymi potencjał marketingowy klubu. Poza tym chcemy zmiany ustawy hazardowej, by setki milionów złotych dofinansowały nasz sport, jak się to dzieje w Europie. Chcemy też ściśle współpracować z kibicami Lecha. Od meczu z Wisłą na stadionie przy Bułgarskiej będzie czynny nasz punkt. Zamierzamy też organizować spotkania z piłkarzami i liczne konkursy – tłumaczył prezes STS Mateusz Juroszek.
Zobacz kolejne koszulki ----->
Nike i STS 2013/14
Nike przygotował koszulkę także na sezon 2013/14,
Zobacz kolejne koszulki ----->