1/6
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w...
fot. Lexus

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym

Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

2/6
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w...
fot. Lexus

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym

Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

3/6
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w...
fot. Lexus

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym

Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

4/6
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w...
fot. Lexus

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym

Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Jak rolnicy dostali się do Sejmu? Nie mieli z tym najmniejszego problemu

Jak rolnicy dostali się do Sejmu? Nie mieli z tym najmniejszego problemu

Orliki to kwiaty niespodzianki. Posiałam je raz i od lat cieszę się ich widokiem

Orliki to kwiaty niespodzianki. Posiałam je raz i od lat cieszę się ich widokiem

Matura z angielskiego 9 maja 2024: arkusz CKE i odpowiedzi

Matura z angielskiego 9 maja 2024: arkusz CKE i odpowiedzi

Zobacz również

Jak rolnicy dostali się do Sejmu? Nie mieli z tym najmniejszego problemu

Jak rolnicy dostali się do Sejmu? Nie mieli z tym najmniejszego problemu

Skromna Parada Zwycięstwa w Moskwie. Rosjanie nie mają czego pokazać?

Skromna Parada Zwycięstwa w Moskwie. Rosjanie nie mają czego pokazać?