
Smart vision EQ fortwo
Autonomiczny Smart Vision EQ fortwo korzysta z akumulatora litowo-jonowego o pojemności 30 kWh. „Niepracujący” pojazd samoczynnie przejeżdża do stacji ładowania, aby „zatankować" prąd, lub alternatywnie może zaparkować przy stanowisku indukcyjnym, służącym jako źródło zasilania.

Skoda Vision E
Design Vision E zapowiada unikatowe cechy designu, które będą charakterystyczne dla przyszłych elektrycznych modeli w gamie Skody. Lusterka boczne to już przeszłość. Ich rolę zajmują kamery, relacjonujące co się dzieje wokół samochodu. Pozbycie się środkowych słupków było jednym z głównych założeń projektantów tego modelu, dzięki czemu udało się uzyskać wrażenie przestronności kabiny. W porównaniu do projektu prezentowanego w Szanghaju, teraz Vision E posiada zaktualizowany pas przedni.

Skoda Vision E
Design Vision E zapowiada unikatowe cechy designu, które będą charakterystyczne dla przyszłych elektrycznych modeli w gamie Skody. Lusterka boczne to już przeszłość. Ich rolę zajmują kamery, relacjonujące co się dzieje wokół samochodu. Pozbycie się środkowych słupków było jednym z głównych założeń projektantów tego modelu, dzięki czemu udało się uzyskać wrażenie przestronności kabiny. W porównaniu do projektu prezentowanego w Szanghaju, teraz Vision E posiada zaktualizowany pas przedni.

Skoda Vision E
Design Vision E zapowiada unikatowe cechy designu, które będą charakterystyczne dla przyszłych elektrycznych modeli w gamie Skody. Lusterka boczne to już przeszłość. Ich rolę zajmują kamery, relacjonujące co się dzieje wokół samochodu. Pozbycie się środkowych słupków było jednym z głównych założeń projektantów tego modelu, dzięki czemu udało się uzyskać wrażenie przestronności kabiny. W porównaniu do projektu prezentowanego w Szanghaju, teraz Vision E posiada zaktualizowany pas przedni.