7. God of War: Ragnarok - 38,1 miliona godzin
God of War: Ragnarok to jedna z najbardziej wyróżnionych gier podczas gali The Game Awards 2022. Jest to gra akcji kontynuująca przygody Kratosa i Atresusa w realiach nordyckich.
Grę oglądano na Twitchu łącznie 38,1 miliona godzin w ciągu 30 dni od premiery. W najlepszym momencie rozgrywkę z God of War: Ragnarok śledziło jednocześnie ponad 477 tysięcy widzów.
6. Pokemon Scarlet / Violet - 46,64 miliona godzin
Pokemon Scarlet i Pokemon Violet to dwie nowe gry RPG głównego cyklu, wyprodukowane przez firmę Game Freak oraz wydawane przez Nintendo i The Pokemon Company. Są to pierwsze tytuły umieszczone w zupełnie nowej, 9-tej generacji Pokemonów.
Tytuł oglądano na Twitchu łącznie 46,64 miliona godzin w okresie 30 dni od premiery. W najlepszym momencie rozgrywkę nowych Pokemonów śledziło jednocześnie niemal 428 tysięcy widzów.
5. Call of Duty: Modern Warfare II - 59,96 miliona godzin
Najnowsza, pierwszoosobowa strzelanka z serii Call of Duty jest jedną z najlepiej sprzedających się gier 2022 roku. Fani cenią ją przede wszystkim za tryb wieloosobowy, jednak fabuła również cieszy się sporym zainteresowaniem.
Tytuł oglądano na Twitchu łącznie przez 59,96 miliona godzin w 30 dni od premiery. W najlepszym momencie materiały ze strzelanki jednocześnie oglądało nieco ponad 427 tysięcy widzów.
4. FIFA 23 - 75,94 miliona godzin
Najpopularniejsza seria gier piłkarskich na świecie niezmiennie cieszy się w tym roku ogromnym zainteresowaniem. FIFA 23 oprócz aktualizacji składów wprowadziła nowości w rozgrywce i usprawnioną sztuczną inteligencję zawodników.
Grę oglądano na Twitchu łącznie przez 75,64 miliona godzin w ciągu 30 dni od premiery. W najlepszym momencie rozgrywkę z FIFY śledziło jednocześnie niemal 456 tysięcy widzów.