
Krzysztof Zalewski
Człowiek orkiestra, który nie może żyć bez sceny – wiedzą już wszyscy. Najpierw były koncerty zagrane w prawie każdym zakątku Polski z materiałem z „Zeliga”. Później niesamowity one man show, gdzie Krzysztof jeden jedyny na scenie wykonywał nowe wersje zawiłych numerów z debiutanckiego albumu. Przełomem w jego twórczości była wydana w 2016 roku płyta „Złoto”. Na tym albumie możemy usłyszeć, że mniej znaczy więcej, że to, co ciche i subtelne, często wybrzmiewa głośniej od huku przesterowanych gitar. Kolejny spektakularny sukces przyniosła Krzyśkowi płyta „ Zalewski śpiewa Niemena”. Koncerty zagrane w wyjątkowym składzie, które promowały to wydawnictwo początkowo grane w klubach, przeniosły się do filharmonii i zabrzmiały w najpiękniejszych koncertowych salach w Polsce.
Wszystkie te sukcesy złożyły się finalnie na nagrodę polskiej branży fonograficznej w postaci dwóch Fryderyków w 2018 roku. Nagrody zostały wręczone w kategoriach Nowe Wykonanie za album Zalewski śpiewa Niemena, a także Kompozytor Roku, którą Krzysiek razem z Dawidem Podsiadło odebrał za utwór Początek. Dodatkowo teledysk do tej piosenki również został nagrodzony Fryderykiem.

Karolina Czarnecka
Artystka porusza się po różnych dziedzinach sztuki i bada ich granice. Zasłynęła piosenką „Hera koka hasz LSD”, którą wykonała na Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu w 2014 r. Jest dyplomowaną lalkarką i prawie dyplomowaną aktorką dramatyczną; współtworzy grupę teatralno-kabaretową Pożar w Burdelu i jest członkinią Żelaznych Wagin oraz Gangu Śródmieście.
W 2014 roku artystka wydała debiutancką solową EP-kę „Córka”, na której znalazły się – obok przeboju z PPA – piosenki „Zjawa” czy „Demakijaż” z gościnnym udziałem L.U.C. Wiosną 2018 r. miał swoją premierę album „Solarium 2.0” – promowany singlami „Anaruk” i „Mój pokój” – będący swoistą kontynuacją opowieści rozpoczętej na pierwszym krążku. Płytę promowała trasa koncertowa „Solarium 2.0 18/19”. Artystka zagrała również znakomicie przyjęte koncerty na Pol’and’Rock Festival 2019 oraz na Scenie Ż Męskiego Grania w Krakowie.
W listopadzie 2019 ukazała się płyta „Cud”, którą promują single „Módl się za nami” i „Trzydzieści”. Artystka mówi o „Cudzie”: Jest rapowo i folkowo. Konserwatywne wartości i magię Podlasia zderzam z liberalną bańką, którą współtworzy Warszawa, miasto w którym żyję. Zderzam Wschód z Zachodem, sacrum z profanum, folk z rapem i nieustannie szukam świeckiej duchowości.

KARAŚ/ROGUCKI
Duet, który pojawił się na polskim rynku muzycznym po ogłoszeniu zawieszenia działalności zespołów Coma i The Dumplings. Kuba Karaś odpowiada w tym tandemie za produkcje, a Piotr Rogucki zajmuje się tekstami, a obaj dopieszczają muzykę. Z pozoru karkołomne połączenie dwóch odmiennych wrażliwości i metryk dało harmonijny efekt w postaci materiału, który już za tydzień ujrzy światło dzienne w formie albumu.

Natalia Przybysz
Wokalistka i autorka tekstów, której muzyczna droga zaczęła się od legendarnej formacji Sistars. Od przeszło dekady z powodzeniem realizuje solową karierę. Jesienią 2019 wydała szósty album pt. „Jak malować ogień”. To kolejna autorska płyta Natalii Przybysz. Materiał jest naturalną konsekwencją i rozwinięciem brzmień i kompozycji, które ukazały się na poprzednich albumach: „Prąd” i „Światło nocne”. Znajdziemy tutaj ciepło brzmiącego bluesa, soul i jazz, żywe instrumenty i jak zawsze wyjątkowe oraz mądre teksty. „Jak malować ogień” to zapis chwil i emocji towarzyszących Natalii Przybysz i jej zespołowi, z którym na stałe koncertuje i tworzy już przez kilka lat.
Oprócz producenta i gitarzysty Jurka Zagórskiego (odpowiedzialnego za produkcję albumów „Prąd” i „Światło nocne”) do współprodukcji dołączyli Mateusz Waśkiewicz (gitara) oraz sekcja rytmiczna Kuba Staruszkiewicz i Pat Stawiński. Wszyscy razem komponowali muzykę i pracowali nad aranżacjami albumu w zaciszu podwarszawskiego domu Natalii. Za wszystkie melodie i historie opowiedziane głosem odpowiada oczywiście Natalia Przybysz. Gościnnie wystąpił wiolonczelista Michał Pepol.
- „Jak malować ogień” jest o tym, jak zachować spokój i poczucie sensu w czasach dynamicznych i niepokojących zmian. Gdy drzew i tlenu coraz mniej... Jak się kochać. Jak słuchać. Jak rozmawiać. Jak patrzeć i czego/kogo się trzymać najmocniej- tak o płycie mówiła Natalia Przybysz.