9 z 15
Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami...
fot. mjr Artu Pinkowski

Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami amerykańskimi wchodzącymi w skład 1 Pancernej Brygadowej Grupy Bojowej (ABCT) dotarł 29 maja br. do rampy kolejowej na Trzebieniu.

W kierunku Żagania, zarówno transportami kolejowym jak i drogowymi zmierza blisko 3,5 tys. żołnierzy amerykańskich oraz 2.000 jednostek sprzętu wojskowego z 1 ABCT, którzy już niebawem pełnić będą służbę w Żaganiu, Świętoszowie, Skwierzynie i Bolesławcu oraz na obozowiskach znajdujących się na poligonie Żagań-Świętoszów w ramach wzmocnienia wschodniej flanki NATO tzw. European Deterrence Initiative (EDI).

1 ABCT tworzą żołnierze 1 Brygady Kawalerii tzw. IRONHORSE stacjonujący, na co dzień w bazie armii amerykańskiej Fort Hood, położonej w środkowej części stanu Teksas. Kolejna już trzecia zmiana ABCT pełnić będzie swój dyżur przez następne dziewięć miesięcy.

Zadanie sprawnego i bezkolizyjnego przemieszczenia sprzętu i żołnierzy jest nie lada wyzwaniem, zarówno pod względem organizacyjnym jak i logistycznym. Przemieszczenie ze Stanów Zjednoczonych odbywa się różnymi drogami oraz z wykorzystaniem różnorakich środków transportu od statków morskich, samolotów, kolei czy z wykorzystaniem pojazdów samochodowych. W celu przerzutu tak wielkiej ilości sprzętu i ludzi zorganizowano 3 transporty morskie do portu w Antwerpii, blisko 30 transportów kolejowych oraz ponad 20 dużych konwój samochodowych ze sprzętem i ludźmi.

Organizacja sprawnego i bezpiecznego przemieszczenia to nie tylko zadanie dla żołnierzy amerykańskich, ale także stanowi ono również wyzwanie dla zabezpieczających rotację żołnierzy Czarnej Dywizji, Żandarmerii Wojskowej, logistyków z 43. Wojskowego Oddziału Gospodarczego czy Wojskowej Komendy Transportu.

Transport kolejowy jest zasadniczym sposobem przerzutu sprzętu ciężkiego w tym różnego rodzaju pojazdów gąsienicowych: czołgów, transporterów opancerzonych czy sprzętu artyleryjskiego.

Tekst i zdjęcia: mjr Artur Pinkowski

Zobacz również: "Moskwa nigdy nie pogodziła się z upadkiem Związku Radzieckiego". A. Duda na sesji Zgromadzenia Parlamentarnego NATO

Źródło:Sejm

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Rosomaki przetarły morderczo trudną trasę



10 z 15
Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami...
fot. mjr Artu Pinkowski

Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami amerykańskimi wchodzącymi w skład 1 Pancernej Brygadowej Grupy Bojowej (ABCT) dotarł 29 maja br. do rampy kolejowej na Trzebieniu.

W kierunku Żagania, zarówno transportami kolejowym jak i drogowymi zmierza blisko 3,5 tys. żołnierzy amerykańskich oraz 2.000 jednostek sprzętu wojskowego z 1 ABCT, którzy już niebawem pełnić będą służbę w Żaganiu, Świętoszowie, Skwierzynie i Bolesławcu oraz na obozowiskach znajdujących się na poligonie Żagań-Świętoszów w ramach wzmocnienia wschodniej flanki NATO tzw. European Deterrence Initiative (EDI).

1 ABCT tworzą żołnierze 1 Brygady Kawalerii tzw. IRONHORSE stacjonujący, na co dzień w bazie armii amerykańskiej Fort Hood, położonej w środkowej części stanu Teksas. Kolejna już trzecia zmiana ABCT pełnić będzie swój dyżur przez następne dziewięć miesięcy.

Zadanie sprawnego i bezkolizyjnego przemieszczenia sprzętu i żołnierzy jest nie lada wyzwaniem, zarówno pod względem organizacyjnym jak i logistycznym. Przemieszczenie ze Stanów Zjednoczonych odbywa się różnymi drogami oraz z wykorzystaniem różnorakich środków transportu od statków morskich, samolotów, kolei czy z wykorzystaniem pojazdów samochodowych. W celu przerzutu tak wielkiej ilości sprzętu i ludzi zorganizowano 3 transporty morskie do portu w Antwerpii, blisko 30 transportów kolejowych oraz ponad 20 dużych konwój samochodowych ze sprzętem i ludźmi.

Organizacja sprawnego i bezpiecznego przemieszczenia to nie tylko zadanie dla żołnierzy amerykańskich, ale także stanowi ono również wyzwanie dla zabezpieczających rotację żołnierzy Czarnej Dywizji, Żandarmerii Wojskowej, logistyków z 43. Wojskowego Oddziału Gospodarczego czy Wojskowej Komendy Transportu.

Transport kolejowy jest zasadniczym sposobem przerzutu sprzętu ciężkiego w tym różnego rodzaju pojazdów gąsienicowych: czołgów, transporterów opancerzonych czy sprzętu artyleryjskiego.

Tekst i zdjęcia: mjr Artur Pinkowski

Zobacz również: "Moskwa nigdy nie pogodziła się z upadkiem Związku Radzieckiego". A. Duda na sesji Zgromadzenia Parlamentarnego NATO

Źródło:Sejm

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Rosomaki przetarły morderczo trudną trasę



11 z 15
Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami...
fot. mjr Artu Pinkowski

Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami amerykańskimi wchodzącymi w skład 1 Pancernej Brygadowej Grupy Bojowej (ABCT) dotarł 29 maja br. do rampy kolejowej na Trzebieniu.

W kierunku Żagania, zarówno transportami kolejowym jak i drogowymi zmierza blisko 3,5 tys. żołnierzy amerykańskich oraz 2.000 jednostek sprzętu wojskowego z 1 ABCT, którzy już niebawem pełnić będą służbę w Żaganiu, Świętoszowie, Skwierzynie i Bolesławcu oraz na obozowiskach znajdujących się na poligonie Żagań-Świętoszów w ramach wzmocnienia wschodniej flanki NATO tzw. European Deterrence Initiative (EDI).

1 ABCT tworzą żołnierze 1 Brygady Kawalerii tzw. IRONHORSE stacjonujący, na co dzień w bazie armii amerykańskiej Fort Hood, położonej w środkowej części stanu Teksas. Kolejna już trzecia zmiana ABCT pełnić będzie swój dyżur przez następne dziewięć miesięcy.

Zadanie sprawnego i bezkolizyjnego przemieszczenia sprzętu i żołnierzy jest nie lada wyzwaniem, zarówno pod względem organizacyjnym jak i logistycznym. Przemieszczenie ze Stanów Zjednoczonych odbywa się różnymi drogami oraz z wykorzystaniem różnorakich środków transportu od statków morskich, samolotów, kolei czy z wykorzystaniem pojazdów samochodowych. W celu przerzutu tak wielkiej ilości sprzętu i ludzi zorganizowano 3 transporty morskie do portu w Antwerpii, blisko 30 transportów kolejowych oraz ponad 20 dużych konwój samochodowych ze sprzętem i ludźmi.

Organizacja sprawnego i bezpiecznego przemieszczenia to nie tylko zadanie dla żołnierzy amerykańskich, ale także stanowi ono również wyzwanie dla zabezpieczających rotację żołnierzy Czarnej Dywizji, Żandarmerii Wojskowej, logistyków z 43. Wojskowego Oddziału Gospodarczego czy Wojskowej Komendy Transportu.

Transport kolejowy jest zasadniczym sposobem przerzutu sprzętu ciężkiego w tym różnego rodzaju pojazdów gąsienicowych: czołgów, transporterów opancerzonych czy sprzętu artyleryjskiego.

Tekst i zdjęcia: mjr Artur Pinkowski

Zobacz również: "Moskwa nigdy nie pogodziła się z upadkiem Związku Radzieckiego". A. Duda na sesji Zgromadzenia Parlamentarnego NATO

Źródło:Sejm

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Rosomaki przetarły morderczo trudną trasę



12 z 15
Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami...
fot. mjr Artu Pinkowski

Kolejny transport, tym razem kolejowy, z żołnierzami amerykańskimi wchodzącymi w skład 1 Pancernej Brygadowej Grupy Bojowej (ABCT) dotarł 29 maja br. do rampy kolejowej na Trzebieniu.

W kierunku Żagania, zarówno transportami kolejowym jak i drogowymi zmierza blisko 3,5 tys. żołnierzy amerykańskich oraz 2.000 jednostek sprzętu wojskowego z 1 ABCT, którzy już niebawem pełnić będą służbę w Żaganiu, Świętoszowie, Skwierzynie i Bolesławcu oraz na obozowiskach znajdujących się na poligonie Żagań-Świętoszów w ramach wzmocnienia wschodniej flanki NATO tzw. European Deterrence Initiative (EDI).

1 ABCT tworzą żołnierze 1 Brygady Kawalerii tzw. IRONHORSE stacjonujący, na co dzień w bazie armii amerykańskiej Fort Hood, położonej w środkowej części stanu Teksas. Kolejna już trzecia zmiana ABCT pełnić będzie swój dyżur przez następne dziewięć miesięcy.

Zadanie sprawnego i bezkolizyjnego przemieszczenia sprzętu i żołnierzy jest nie lada wyzwaniem, zarówno pod względem organizacyjnym jak i logistycznym. Przemieszczenie ze Stanów Zjednoczonych odbywa się różnymi drogami oraz z wykorzystaniem różnorakich środków transportu od statków morskich, samolotów, kolei czy z wykorzystaniem pojazdów samochodowych. W celu przerzutu tak wielkiej ilości sprzętu i ludzi zorganizowano 3 transporty morskie do portu w Antwerpii, blisko 30 transportów kolejowych oraz ponad 20 dużych konwój samochodowych ze sprzętem i ludźmi.

Organizacja sprawnego i bezpiecznego przemieszczenia to nie tylko zadanie dla żołnierzy amerykańskich, ale także stanowi ono również wyzwanie dla zabezpieczających rotację żołnierzy Czarnej Dywizji, Żandarmerii Wojskowej, logistyków z 43. Wojskowego Oddziału Gospodarczego czy Wojskowej Komendy Transportu.

Transport kolejowy jest zasadniczym sposobem przerzutu sprzętu ciężkiego w tym różnego rodzaju pojazdów gąsienicowych: czołgów, transporterów opancerzonych czy sprzętu artyleryjskiego.

Tekst i zdjęcia: mjr Artur Pinkowski

Zobacz również: "Moskwa nigdy nie pogodziła się z upadkiem Związku Radzieckiego". A. Duda na sesji Zgromadzenia Parlamentarnego NATO

Źródło:Sejm

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Rosomaki przetarły morderczo trudną trasę



Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Nowe centrum logistyczne zapewni 600 miejsc pracy

Zobacz również

Iga Świątek w trudnym momencie kariery. Na horyzoncie znaczny spadek w rankingu

O TYM SIĘ MÓWI
Iga Świątek w trudnym momencie kariery. Na horyzoncie znaczny spadek w rankingu

Śląsk może dać Polsce energię, stal, amunicję i bezpieczeństwo. "Czas to wykorzystać"

Śląsk może dać Polsce energię, stal, amunicję i bezpieczeństwo. "Czas to wykorzystać"