17 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

18 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

19 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

20 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

Pozostało jeszcze 27 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Twardziele i twardzielki z gier jako Barbie? Dobra robota AI z zaskakującym efektem!

Twardziele i twardzielki z gier jako Barbie? Dobra robota AI z zaskakującym efektem!

Krystyna Zachwatowicz-Wajda świętuje 95. urodziny. Dziś Kraków to jej dom

Krystyna Zachwatowicz-Wajda świętuje 95. urodziny. Dziś Kraków to jej dom

Sensacyjny zwycięzca Pucharu Włoch! Polak z pierwszym trofeum w karierze

Sensacyjny zwycięzca Pucharu Włoch! Polak z pierwszym trofeum w karierze

Zobacz również

Sensacyjny zwycięzca Pucharu Włoch! Polak z pierwszym trofeum w karierze

Sensacyjny zwycięzca Pucharu Włoch! Polak z pierwszym trofeum w karierze

Motor rozbity w Szczecinie. Demonstracja siły Portowców

Motor rozbity w Szczecinie. Demonstracja siły Portowców