
MAZDA 6 II (2007-2012)
Niestety druga generacja nie przyniosła wielkiej poprawy. Korozja nie występuje tak powszechnie, ale równie szybko się pojawia. Szczególnie narażone są tylne nadkola, drzwi i tylna klapa. W wersji kombi zdarza się także rdza na mocowaniach relingów dachowych

Mazda 3 I (2003-2009)
W tym modelu rdza najwcześniej pojawia się w okolicach tylnych nadkoli. Poza tym narażone są tylne błotniki, progi, drzwi, a także w zawieszeniu

OPEL ASTRA II CLASSIC (2004-2009)
Druga generacja Astry jest dużo odporniejsza na korozję. Idealnie jednak nie jest. Najszybciej rdza pojawia się w podwoziu. Oprócz tego trzeba zwracać szczególną uwagę na tylne nadkola, błotniki, ranty drzwi, czy maskę

OPEL CORSA D (2006-2014)
To bardzo popularne auto wśród Polaków. Ognisk korozji należy szukać po wewnętrznej stronie maski, a także na tylnej klapie i błotnikach