
Party Time
Gra imprezowa. Gracze dzielą się na drużyny, każda z nich ma swojego pionka. Plansza jest zaprojektowana tak, by każde pole reprezentowało inną kategorię. Gracze poruszają się o tyle pól, ile punktów zdobędą w poprzedniej kategorii. Mamy tutaj zgadywanie sławnych osób, pantomimę, rymowanie, omawianie słów czy wymienianie rzeczowników na określoną literę. Gra jest prosta. Można też bawić się w dużym gronie.

Tajemnicze domostwo
Gra wyobraźni z zabarwieniem imprezowym. Jeden z graczy wciela się w ducha, który za pomocą bogato zdobionych kart snów musi naprowadzić resztę graczy na rozwiązanie tajemnicy własnego morderstwa. Karty snów muszą naprowadzić graczy na odpowiednią osobę, miejsce lub przedmioty. Jeżeli gracze rozszyfrują zagadkę, duch zostaje przepędzony z tajemniczego domostwa. Jeżeli nie, będzie się tam błąkał po wsze czasy.

Talisman. Magia i miecz
To czwarta edycja tej gry. Dla wielu Polaków może to być sentymentalna gra, ponieważ pierwsze jej edycje pojawiły się w latach 80. Znane były wówczas pod nazwami "Magiczny miecz" bądź "Magia i miecz". To typowa gra przygodowa, gdzie każdy z graczy wciela się w jednego z bohaterów. Jego zadaniem jest poruszanie się po planszy, polowanie na potwory i zbieranie ekwipunku. Najważniejszym celem jest jednak dotarcie do centrum świata - tam należy rozwiązać zagadkę korony. Jeżeli gracz tego dokona, stanie się bohaterem.

Ubongo
Gra logiczna z limitem czasowym. Gracze muszą zbierać klocki. Przypomina to granie w Tetrisa. Jest to jednak ciekawy tytuł przestrzenny, który zapewne spodoba się najmłodszym. Za zapełnianie planszy otrzymuje się punkty.