
Polonez kupiony na Cyprze ma silnik Citroena (1.9 D) o mocy 70 koni mechanicznych i kolor śnieżnej bieli (L-90) - taki miały polonezy produkowane na eksport. Mało paliły i były bezawaryjne, ale za to droższe niż wersje dostępne w Polsce

Polonez kupiony na Cyprze ma silnik Citroena (1.9 D) o mocy 70 koni mechanicznych i kolor śnieżnej bieli (L-90) - taki miały polonezy produkowane na eksport. Mało paliły i były bezawaryjne, ale za to droższe niż wersje dostępne w Polsce

Polonez kupiony na Cyprze ma silnik Citroena (1.9 D) o mocy 70 koni mechanicznych i kolor śnieżnej bieli (L-90) - taki miały polonezy produkowane na eksport. Mało paliły i były bezawaryjne, ale za to droższe niż wersje dostępne w Polsce

Polonez kupiony na Cyprze ma silnik Citroena (1.9 D) o mocy 70 koni mechanicznych i kolor śnieżnej bieli (L-90) - taki miały polonezy produkowane na eksport. Mało paliły i były bezawaryjne, ale za to droższe niż wersje dostępne w Polsce