
Budowa drogi S19 Lublin-Sokołów Małopolski.
Obwodnica Janowa Lubelskiego (7 km)
To jeden z dwóch najbardziej zaawansowanych odcinków. Trwają prace przy nasypach i wzmacnianiu podłoża. Betonowane są kolejne elementy obiektów mostowych - m.in. korpusów i podpór. W pobliżu miejscowości Pierońka, w pasie drogowym S19, wykonawca układa próbny odcinek dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa. Budowana jest kanalizacja deszczowa i prowadzone są prace melioracyjne. Prowadzone są również roboty ziemne przy budowie MOP Janów Lubelski. Zaawansowanie rzeczowe wynosi ok. 39 proc.

Budowa drogi S19 Lublin-Sokołów Małopolski.
Obwodnica Janowa Lubelskiego (7 km)
To jeden z dwóch najbardziej zaawansowanych odcinków. Trwają prace przy nasypach i wzmacnianiu podłoża. Betonowane są kolejne elementy obiektów mostowych - m.in. korpusów i podpór. W pobliżu miejscowości Pierońka, w pasie drogowym S19, wykonawca układa próbny odcinek dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa. Budowana jest kanalizacja deszczowa i prowadzone są prace melioracyjne. Prowadzone są również roboty ziemne przy budowie MOP Janów Lubelski. Zaawansowanie rzeczowe wynosi ok. 39 proc.

Budowa drogi S19 Lublin-Sokołów Małopolski.
Obwodnica Janowa Lubelskiego (7 km)
To jeden z dwóch najbardziej zaawansowanych odcinków. Trwają prace przy nasypach i wzmacnianiu podłoża. Betonowane są kolejne elementy obiektów mostowych - m.in. korpusów i podpór. W pobliżu miejscowości Pierońka, w pasie drogowym S19, wykonawca układa próbny odcinek dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa. Budowana jest kanalizacja deszczowa i prowadzone są prace melioracyjne. Prowadzone są również roboty ziemne przy budowie MOP Janów Lubelski. Zaawansowanie rzeczowe wynosi ok. 39 proc.

Budowa drogi S19 Lublin-Sokołów Małopolski.
JanLubelski-Lasyasy Janowskie (8 km)
Ten odcinek niemal w całości położony jest wzdłuż obecnego przebiegu DK19 i kierowcy korzystający z tej trasy mogą na bieżąco śledzić duże postępy na budowie. Wykonawca realizuje prace ziemne, wzmacnia grunt i wykonuje nasypy. Wykonywana jest dolna warstwa podbudowy zasadniczej przyszłych dróg serwisowych i dojazdowych. Doskonale widać postępy robót w branży mostowej. Betonowane są elementy obiektów i wykonywana na nich jest izolacja. Trwają także prace przy zbrojeniach przejść dla zwierząt oraz przy budowie kanalizacji deszczowej. Zaawansowanie rzeczowe wynosi ok. 32 proc.