
BMW i3 S
BMW odświeża model i3, w którym wymienione zostały zderzaki, odświeżono także lampy i felgi. Baterie pozostaną te same (94 Ah). Debiutuje także usportowiona wersja niemieckiego EV – i3s, która m.in. otrzyma obniżone o 10 mm zawieszenie oraz będzie dysponować mocą 188 KM i momentem obrotowym 270 Nm. Od 0 do 100 km/h i3s rozpędzi się w 6,9 s.

Volkswagen I.D.Crozz II
Przy każdej osi pracuje jeden silnik elektryczny; rozdział momentu obrotowego następuje za pośrednictwem elektrycznego wału Kardana, czyli wirtualnego wału napędowego. Zasięg SUV-a, którego moc systemowa wynosi 225 kW, a prędkość maksymalna 180 km/h, określono na 500 kilometrów (wg NEDC) po jednokrotnym naładowaniu akumulatorów. Na stacji szybkiego ładowania, w ciągu 30 minut, wysokowydajny akumulator można zasilić energią elektryczną do 80 procent jego pojemności.

Volkswagen I.D.Crozz II
Przy każdej osi pracuje jeden silnik elektryczny; rozdział momentu obrotowego następuje za pośrednictwem elektrycznego wału Kardana, czyli wirtualnego wału napędowego. Zasięg SUV-a, którego moc systemowa wynosi 225 kW, a prędkość maksymalna 180 km/h, określono na 500 kilometrów (wg NEDC) po jednokrotnym naładowaniu akumulatorów. Na stacji szybkiego ładowania, w ciągu 30 minut, wysokowydajny akumulator można zasilić energią elektryczną do 80 procent jego pojemności.

Honda Urban EV Concept
Podczas Frankfurt Motor Show 2017 Honda zaprezentowała elektryczny pojazd Urban EV Concept. Samochód powstał na całkowicie nowej platformie, wyznaczając kierunki dla rozwiązań technicznych i wzornictwa, które pojawią się w przyszłym modelu produkcyjnym Hondy z napędem elektrycznym.