
Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.