65 z 72
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment...
fot. Kamil Rogala

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie

Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

66 z 72
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment...
fot. Kamil Rogala

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie

Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

67 z 72
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment...
fot. Kamil Rogala

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie

Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

68 z 72
Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment...
fot. Kamil Rogala

Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i 197 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie

Układ hybrydowy o mocy systemowej 197 KM zapewnia moment obrotowy na poziomie 190 Nm (z silnika spalinowego), co umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 180 km/h (elektronicznie ograniczonej). Dla crossovera klasy C są to parametry więcej niż zadowalające. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła, z czego za napęd tylnej osi odpowiada dodatkowy silnik elektryczny. Koła przednie napędzane są z kolei przez bezstopniową skrzynię automatyczną e-CVT.

Pozostały jeszcze 3 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Memy po debacie w "Super Expressie". Internauci nie mieli litości dla Maciaka

Memy po debacie w "Super Expressie". Internauci nie mieli litości dla Maciaka

Deweloper rozwija dzielnicę. Powstało już ponad 3600 mieszkań

Deweloper rozwija dzielnicę. Powstało już ponad 3600 mieszkań

Zakończyła się debata prezydencka „Super Expressu”. O czym mówiono?

Zakończyła się debata prezydencka „Super Expressu”. O czym mówiono?

Zobacz również

Robert Lewandowski z 30 trofeum. Ile mu brakuje do najbardziej utytułowanych?

Robert Lewandowski z 30 trofeum. Ile mu brakuje do najbardziej utytułowanych?

Barcelona – Arsenal Londyn w finale Champions League

Barcelona – Arsenal Londyn w finale Champions League