
Dziś stacje są już praktycznie na ukończeniu. Położono torowisko, a obecnie montowane są posadzki, podwieszane sufity oraz ściany zatorowe. Stacja będzie utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Na powierzchni trwa natomiast budowa zejść pod ziemię. Długość stacji będzie wynosić 163,6 m, a kubatura obiektu – 59 198 m sześciennych. Co ciekawe, podczas budowy znaleziono kości miednicy oraz fragmenty kończyn należących do ok. 20-letniej samicy słonia leśnego sprzed 115–132 tysięcy lat.

Dziś stacje są już praktycznie na ukończeniu. Położono torowisko, a obecnie montowane są posadzki, podwieszane sufity oraz ściany zatorowe. Stacja będzie utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Na powierzchni trwa natomiast budowa zejść pod ziemię. Długość stacji będzie wynosić 163,6 m, a kubatura obiektu – 59 198 m sześciennych. Co ciekawe, podczas budowy znaleziono kości miednicy oraz fragmenty kończyn należących do ok. 20-letniej samicy słonia leśnego sprzed 115–132 tysięcy lat.

Dziś stacje są już praktycznie na ukończeniu. Położono torowisko, a obecnie montowane są posadzki, podwieszane sufity oraz ściany zatorowe. Stacja będzie utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Na powierzchni trwa natomiast budowa zejść pod ziemię. Długość stacji będzie wynosić 163,6 m, a kubatura obiektu – 59 198 m sześciennych. Co ciekawe, podczas budowy znaleziono kości miednicy oraz fragmenty kończyn należących do ok. 20-letniej samicy słonia leśnego sprzed 115–132 tysięcy lat.

Dziś stacje są już praktycznie na ukończeniu. Położono torowisko, a obecnie montowane są posadzki, podwieszane sufity oraz ściany zatorowe. Stacja będzie utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Na powierzchni trwa natomiast budowa zejść pod ziemię. Długość stacji będzie wynosić 163,6 m, a kubatura obiektu – 59 198 m sześciennych. Co ciekawe, podczas budowy znaleziono kości miednicy oraz fragmenty kończyn należących do ok. 20-letniej samicy słonia leśnego sprzed 115–132 tysięcy lat.