1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Magda Gessler nie była zadowolona z usług pracowników hotelu...
fot. Hubert Bierndgarski, Andrzej Banaś

Magda Gessler nie była zadowolona z usług pracowników hotelu w Dolinie Charlotty

2 z 4
Hotel w Dolinie Charlotty
fot. Hubert Bierndgarski

Hotel w Dolinie Charlotty

3 z 4
Mirosław Wawrowski, menedżer hotelu przyznaje, że na...
fot. Hubert Bierndgarski

Mirosław Wawrowski, menedżer hotelu przyznaje, że na początku doszło do błędu, za który przeprosił Panią Gessler.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Pechowe rozstanie z Ekstraklasą. Stal bez wygranej mimo pięknych goli

Pechowe rozstanie z Ekstraklasą. Stal bez wygranej mimo pięknych goli

Kierowca ciężarówki wjechał w matkę z dzieckiem

Kierowca ciężarówki wjechał w matkę z dzieckiem

Polecamy

Polski transparent na fecie Barcelony. Oczarowany Lewandowski wrzucił zdjęcie

Polski transparent na fecie Barcelony. Oczarowany Lewandowski wrzucił zdjęcie

Pechowe rozstanie z Ekstraklasą. Stal bez wygranej mimo pięknych goli

Pechowe rozstanie z Ekstraklasą. Stal bez wygranej mimo pięknych goli

Kierowca ciężarówki wjechał w matkę z dzieckiem

Kierowca ciężarówki wjechał w matkę z dzieckiem