![Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/49/b2/5ab0268153c1b_o_large.jpg)
Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.
![Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/4e/cd/5ab02685705d7_o_large.jpg)
Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.
![Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/3d/d9/5ab0268850bf9_o_large.jpg)
Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.
![Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/5d/10/5ab0268aa3eed_o_large.jpg)
Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.