
Podkreśl zalety okolicy
Pamiętaj, że sprzedając nieruchomość, sprzedajesz także jej otoczenie. Opisz w ogłoszeniu zalety okolicy – bliskość szkół, restauracji czy obiektów sportowych, zachęcające do spacerów tereny zielone czy szybki dojazd do centrum. Może warto też zrobić kilka zdjęć budynku z zewnątrz?

Upewnij się, że nie przesadzasz z ceną
Przywiązanie do swojego mieszkania często sprawia, że wydaje nam się ono cenniejsze niż w rzeczywistości. Tymczasem praktyka pokazuje, że mało kto decyduje się na zakup lokalu, który jest wyraźnie droższy niż podobne mieszkania w okolicy. Porównaj swoją ofertę z innymi i dopasuj do nich cenę, a szybciej znajdziesz nabywcę.

Bądź gotów na niewielkie ustępstwa
Cena, za jaką lokal zostaje faktycznie sprzedany, jest zwykle nieco niższa niż ta, którą sprzedający podał w ogłoszeniu. Ten fakt można wykorzystać podczas negocjacji. Jeśli klient się waha, delikatna obniżka ceny może go przekonać do zakupu. Można też np. ustąpić w kwestii jakiegoś terminu czy zaoferować inny drobny bonus – takie gesty robią bardzo dobre wrażenie.