1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo...
fot. Robert Woźniak / Polska Press

Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo marką choć wciąż pełnowymiarowy e-sklep to przyszłość.

2 z 5
Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane zostały przez klientów za jedne z najbardziej przyjaznych.

3 z 5
W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane pierwszeństwo pod względem przyjazności cyfrowej dla klientów dzierży marka PZU.

4 z 5
Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy reklamowe, newslettery lub inne formy komunikacji marketingowej marek są dopasowane do ich potrzeb. Dotychczas takie działania firm w dużej mierze opierały się na danych od dostawców zewnętrznych (tzw. third party data). W dziesiątce najbardziej przyjaznych cyfrowo marek zdaniem klientów jest też Euro RTV AGD.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Miały być tanie pociągi do Berlina. Ale nie ruszą. Flix tłumaczy dlaczego

Miały być tanie pociągi do Berlina. Ale nie ruszą. Flix tłumaczy dlaczego

Zobacz również

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię