33 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

34 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

35 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

36 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

Pozostało jeszcze 40 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Matura z geografii 2025 za nami. Mamy arkusz CKE i odpowiedzi do zadań

Matura z geografii 2025 za nami. Mamy arkusz CKE i odpowiedzi do zadań

W Zagorzycach doszło do morderstwa? Sąsiedzi gubią się w domysłach [WIDEO]

W Zagorzycach doszło do morderstwa? Sąsiedzi gubią się w domysłach [WIDEO]

Egzamin ósmoklasisty 2025. Język angielski. Mamy odpowiedzi i arkusz CKE

Egzamin ósmoklasisty 2025. Język angielski. Mamy odpowiedzi i arkusz CKE

Zobacz również

Krystyna Zachwatowicz-Wajda świętuje 95. urodziny. Dziś Kraków to jej dom

Krystyna Zachwatowicz-Wajda świętuje 95. urodziny. Dziś Kraków to jej dom

Motor rozbity w Szczecinie. Demonstracja siły Portowców

Motor rozbity w Szczecinie. Demonstracja siły Portowców