13 z 17
Miejski D'elight jest jednym z najlepiej zaprojektowanych,...
fot. Archiwum

Yamaha D’elight

Miejski D'elight jest jednym z najlepiej zaprojektowanych, najszybszych i najbardziej ekonomicznych sposobów na jazdę w mieście i poza nim. To najlżejszy skuter miejski gwarantujący przyjemność z jazdy i swobodę manewrowania, który dzięki swym kompaktowym wymiarom jest idealny do pokonywania korków ulicznych.

Jego cichy, ekonomiczny silnik o pojemności 125 ccm został wyposażony w funkcję Stop & Start, która pozwala ograniczyć emisję spalin, a schowek pod podwójnym siedziskiem mieści pełny kask.

Waga – 101 kg
moc – 6,2 kW
Zużycie paliwa - 1,9 l/100 km
Zbiornik paliwa - 5,5 litrów
cena – 14999 zł
wymiary dł/szer/wys – 1805/685/1160 mm

14 z 17
Wielu z nas odwraca się od zatłoczonych środków publicznego...
fot. Archiwum

Yamaha Tricity 125

Wielu z nas odwraca się od zatłoczonych środków publicznego transportu zbiorowego, a rosnące koszty paliwa i wysokie opłaty parkingowe w centrach miast zniechęcają do jazdy samochodem. To doskonały moment, aby się przekonać o tym, że Tricity 125 potrafi zapewnić całkowitą swobodę poruszania się po mieście. Napędzany najnowszym silnikiem Blue Core o pojemności 125 ccm i wyposażonym w nowy układ Stop & Start, 3-kołowy skuter łączy zaskakującą dynamikę z imponująco niskim zużyciem paliwa. Dwa przednie koła pochylają się tak jak w zwykłym skuterze, ale dają większe poczucie stabilności i pewności siebie w trakcie pokonywania zakrętów.
Nowe podwozie z dopracowanym tylnym zawieszeniem oraz duże i wygodne podesty na nogi wyraźnie poprawiają komfort jazdy, natomiast nowy wyświetlacz LCD można sparować ze smartfonem, a wtedy wyświetla on na bieżąco powiadomienia o przychodzących połączeniach, wpisach w serwisach społecznościowych, mailach i SMS-ach. Wystarczy tylko zainstalować w smartfonie bezpłatną aplikację Yamaha MyRide. .
Waga – 168 kg
moc – 9,0 kW
Zużycie paliwa 2,3 l/100 km
Zbiornik paliwa - 7,2 litrów
cena – 20999 zł
wymiary dł/szer/wys – 1995/750/1215 mm

15 z 17
Genialny, przyjazny dla środowiska silnik w połączeniu z...
fot. Archiwum

Vespa Primavera

Genialny, przyjazny dla środowiska silnik w połączeniu z zaawansowanym technologicznie systemem informacyjno-rozrywkowym sprawia, że Vespa Primavera S 125 jest triumfem współczesnej mobilności i nostalgicznym wspomnieniem dawnych czasów.
Vespa Primavera S 125 jest wypełniona świetną technologią dzięki innowacyjnej tablicy przyrządów z wielofunkcyjnym, pełnokolorowym wyświetlaczem TFT, połączonym z aplikacją Vespa MIA. Zapewnia to natychmiastowy dostęp do wielu informacji. Umożliwia także odbieranie połączeń telefonicznych za pomocą przycisków na kierownicy i używanie funkcji poleceń głosowych smartfona do wykonywania połączeń i zarządzania listą odtwarzania muzyki.
Waga – bd
moc – 8,1 kW
Zużycie paliwa - 2,5 l/100 km
Zbiornik paliwa - 8,0 litrów
cena – 23500 zł
wymiary dł/szer/wys – 1870/735/1340 mm

16 z 17
Dzięki odnowionej konstrukcji, Vespa GTS Super jest gotowa...
fot. Archiwum

Vespa GTS

Dzięki odnowionej konstrukcji, Vespa GTS Super jest gotowa dać klientom jeszcze więcej radości i wzbudzić jeszcze silniejsze emocje. To wersja, która wykracza daleko poza proste zmiany kolorystyczne, pozwalając każdemu w pełni wyrazić swój styl i wyjątkowość. Ten nowy skuter ma nowoczesny wygląd, który łączy w sobie postęp technologiczny i wykończenia, które może nie od razu przyciągają wzrok, ale robią subtelną różnicę. Nie ma lepszego przykładu niż klasyczny „krawat” Vespy, który został przeprojektowany, aby stworzyć jeszcze bardziej charakterystyczne i oryginalne wrażenie.
Waga – bd kg
moc – 10,3 kW
Zużycie paliwa - 2,6 l/100 km
Zbiornik paliwa - 7,0 litrów
cena – 29600 zł
wymiary dł/szer/wys – 1980/765/1385 mm

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kto wygrał debatę prezydencką? Ignaś! Licznik wpłat nie zatrzymuje się!

Kto wygrał debatę prezydencką? Ignaś! Licznik wpłat nie zatrzymuje się!

Polski handel jest w odwrocie. Kiedyś dominował, dziś walczy o przetrwanie

Polski handel jest w odwrocie. Kiedyś dominował, dziś walczy o przetrwanie

Od Górniak po Blankę. Poznaj historię Eurowizji i Polaków. Mamy eurowizyjny rekord

O TYM SIĘ MÓWI
Od Górniak po Blankę. Poznaj historię Eurowizji i Polaków. Mamy eurowizyjny rekord

Zobacz również

Kto wygrał debatę prezydencką? Ignaś! Licznik wpłat nie zatrzymuje się!

Kto wygrał debatę prezydencką? Ignaś! Licznik wpłat nie zatrzymuje się!

"Mam położyć się i czekać na śmierć"? Od miesięcy Czytelnik nie ma dostępu do leku

TYLKO U NAS
"Mam położyć się i czekać na śmierć"? Od miesięcy Czytelnik nie ma dostępu do leku