9 z 14
W kwietniu 2017 roku rozpoczęto budowę murków prowadzących i...
fot. Fot. Kacper Rogacin / Polska Press

W kwietniu 2017 roku rozpoczęto budowę murków prowadzących i głębienie ścian szczelinowych. Następnie w lipcu na teren budowy wjechały koparki, które wykonały wstępny wykop. Dwa miesiące później rozpoczęto prace żelbetowe przy konstrukcji stropu stacji, które ukończono w ciągu miesiąca. W październiku - metodą podstropową - zaczęto wykonywanie wykopu na poziomie -1, gdzie będzie znajdowała się antresola. W grudniu wykonawca przeszedł do drugiego etapu - rozpoczął prace na poziomie -2, na którym zlokalizowane będą tory i peron.

10 z 14
W kwietniu 2017 roku rozpoczęto budowę murków prowadzących i...
fot. Fot. Kacper Rogacin / Polska Press

W kwietniu 2017 roku rozpoczęto budowę murków prowadzących i głębienie ścian szczelinowych. Następnie w lipcu na teren budowy wjechały koparki, które wykonały wstępny wykop. Dwa miesiące później rozpoczęto prace żelbetowe przy konstrukcji stropu stacji, które ukończono w ciągu miesiąca. W październiku - metodą podstropową - zaczęto wykonywanie wykopu na poziomie -1, gdzie będzie znajdowała się antresola. W grudniu wykonawca przeszedł do drugiego etapu - rozpoczął prace na poziomie -2, na którym zlokalizowane będą tory i peron.

11 z 14
W kwietniu 2017 roku rozpoczęto budowę murków prowadzących i...
fot. Fot. Kacper Rogacin / Polska Press

W kwietniu 2017 roku rozpoczęto budowę murków prowadzących i głębienie ścian szczelinowych. Następnie w lipcu na teren budowy wjechały koparki, które wykonały wstępny wykop. Dwa miesiące później rozpoczęto prace żelbetowe przy konstrukcji stropu stacji, które ukończono w ciągu miesiąca. W październiku - metodą podstropową - zaczęto wykonywanie wykopu na poziomie -1, gdzie będzie znajdowała się antresola. W grudniu wykonawca przeszedł do drugiego etapu - rozpoczął prace na poziomie -2, na którym zlokalizowane będą tory i peron.

12 z 14
Pod koniec marca 2018 roku tarcza Krystyna, drążąca tunel od...
fot. Fot. Kacper Rogacin / Polska Press

Pod koniec marca 2018 roku tarcza Krystyna, drążąca tunel od strony stacji Księcia Janusza, przebiła się na stację Młynów. Miało to miejsce o miesiąc wcześniej, niż pierwotnie zakładano. Termin zakończenia wszystkich prac na stacji Młynów wyznaczono na listopad 2019 roku.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Świątek traci koronę królowej Paryża. Sabalenka nie zostawiła złudzeń. Iga rozbita

Świątek traci koronę królowej Paryża. Sabalenka nie zostawiła złudzeń. Iga rozbita

Najpiękniejsze i najbardziej niebezpieczne plaże świata. Turyści ich unikają

Najpiękniejsze i najbardziej niebezpieczne plaże świata. Turyści ich unikają

Runęła ściana kamienicy. Strażacy przeszukują gruzowisko

AKTUALIZACJA
Runęła ściana kamienicy. Strażacy przeszukują gruzowisko

Zobacz również

Najpiękniejsze i najbardziej niebezpieczne plaże świata. Turyści ich unikają

Najpiękniejsze i najbardziej niebezpieczne plaże świata. Turyści ich unikają

Okrutna zbrodnia: oblał żonę i podpalił! Ruszył proces

Okrutna zbrodnia: oblał żonę i podpalił! Ruszył proces