W 1992 r. Guns N' Roses było jednym z największych zespołów na świecie, a budżet na ich teledysk do November Rain wynosił 1 milion dolarów. Uznano, że do epickiej piosenki potrzebne jest epickie wideo. Co prawda wkład finansowy nie przełożył się na ilość otrzymanych nagród (zaledwie 2 nominacje do Video Music Award), jednak rozmach, z jakim został wykonany teledysk, do dziś robi wrażenie.
#7 November Rain, Guns N' Roses, 1992 r.
Na początku nagrano zupełnie inną wersję tego utworu i wydano w małym nakładzie. Płytę zakupiło 300 osób. Postanowiono jednak dać drugą szansę zespołowi, co okazało się dobrą decyzją - nowa wersja Take on Mezawojowała listy przebojów na całym świecie! Piosenka słynie także z nowatorskiego teledysku, łączącego w niezwykły sposób film z animacją.
#6 Take on me, A-HA, 1985 r.
Ogromny sukces Smells Like Teen Spirit sprawił, że album Nevermind trafił na szczyty list przebojów na początku 1992 roku – czyli okresu, o którym mówi się, że był wyjściem rocka alternatywnego z podziemia. Zespół chciał, by teledysk został utrzymany w klimacie punkowym, dlatego też przedstawiony w nim szkolny koncert kończy się destrukcją sceny. Smells like Teen Spirit zwyciężył w sondzie przeprowadzonej w 1991 przez magazyn Pazz & Jop w kategorii wideo, a także został wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najczęściej nadawany w telewizji MTV Europe teledysk.
#5 Smells Like Teen Spirit, Nirvana, 1992 r.
Utwór został napisany, wyprodukowany i wykonywany przez Georga Michaela. Końcówkę '90 dodano do tytułu, by zapobiec zbieżności z utworem zespołu Wham! o tej samej nazwie. W teledysku nie pojawia się postać artysty, gdyż odmówił on pojawienia się na nagraniu. Zamiast niego wystepują modele, którzy wykonują synchronizację ruchu warg.