9 z 11
Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality...

Kupujemy głównie na promocjach - 52%

Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch wynika, że ponad połowa Polaków (52 procent) kupuje głównie na promocjach.

Fani obniżek znajdują się niemal w każdej grupie wiekowej i w każdym województwie. Wśród zwolenników promocji przodują mieszkańcy Podkarpacia (57 procent) i Śląska (56 procent). W polowaniu na promocje najlepiej czują się kobiety, stanowiąc 59 procent ankietowanych.

10 z 11
Ty też na tym oszczędzasz? Tak robią wszyscy Polacy! To pragmatyzm czy skąpstwo?
fot. badanie BIG InfoMonitor
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Ogromna inwestycja w Opolu. Amerykanie zainwestują u nas ponad 5 miliardów złotych

Ogromna inwestycja w Opolu. Amerykanie zainwestują u nas ponad 5 miliardów złotych

Twardziele i twardzielki z gier jako Barbie? Dobra robota AI z zaskakującym efektem!

Twardziele i twardzielki z gier jako Barbie? Dobra robota AI z zaskakującym efektem!

Polecamy

Barcelona nowym mistrzem Hiszpanii! Lewandowski i Szczęsny z tytułem

Barcelona nowym mistrzem Hiszpanii! Lewandowski i Szczęsny z tytułem

Ogromna inwestycja w Opolu. Amerykanie zainwestują u nas ponad 5 miliardów złotych

Ogromna inwestycja w Opolu. Amerykanie zainwestują u nas ponad 5 miliardów złotych

Matura 2025: chemia. Mamy komplet odpowiedzi i arkusz CKE

Matura 2025: chemia. Mamy komplet odpowiedzi i arkusz CKE