21 z 24

fot. Pablo Charnas/ Unsplash.com
1. JAKIE TO NUDNE
Nie wszystkie obowiązki wiążą się z przygodą. Niektóre wymagają rutynowych i powtarzalnych czynności, ale narzekanie na nudę w pracy może przysporzyć ci więcej szkody niż pożytku. Pracodawcy cenią entuzjastyczne nastawienie do pracy osoby. Kwestię tego, jak pracować, żeby się nie nudzić, lepiej rozwiąż samodzielnie.
22 z 24

fot. Jonas Jacobsson/ Unsplash.com
Stresuje cię kontakt z szefem? Komunikacja nie odbywa się w najlepszej atmosferze?
Więcej sformułowań, których należy się wystrzegać w pracy, znajdziesz w książce Lynn Taylor „Tame Your Terrible Office Tyrant: How to Manage Childish Boss Behavior and Thrive in Your Job” („Okiełznaj okropnego biurowego tyrana: jak zarządzać dziecięcym zachowaniem szefa i rozwijać się w swojej pracy”).
23 z 23