
Filmy 3D
Hitler był człowiekiem wielu zainteresowań. Wśród nich znajdowała się również produkcja filmów – głównie tych propagandowych. Niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale to naziści stworzyli pierwszy film w technologii 3D. Wydali na to ogromną ilość pieniędzy, ale się udało. Odkryto aż trzy trójwymiarowe filmy wyprodukowane przez Niemców jeszcze w 1936 roku. Wprawdzie były to ściśle propagandowe produkcje, jednak wojnie stały się one bardzo popularne w Hollywood, a widzowie oglądali je z przyjemnością.

Fanta
W trakcie drugiej wojny światowej panowało bardzo restrykcyjne embargo. Chodziło o cały zbiór zasad mówiących, co mogło opuścić granice ówczesnych Niemiec oraz co mogło tam trafić. W związku z embargo Niemcy mieli problemy ze zdobyciem syropu, z którego produkowano Coca-Colę. Użyli oni więc tego co mieli pod ręką i w ten właśnie sposób powstała Fanta. Była ona produkowana przez niemiecki oddział firmy Coca-Cola, a więc po wojnie spółka po prostu wchłonęła ten dziwny twór i zaczęła produkować specjalny napój oparty na tej idei.

Kanister
W latach 30. ubiegłego wieku coraz powszechniejsze stawało się używanie pojazdów mechanicznych. Wymagały one jednak sporych ilości paliwa, a to paliwo trzeba było w czymś przewozić. Pojemniki używane wcześniej były bardzo niepraktyczne, ponieważ ciężko było z nich przelewać paliwo do baku. Niemieccy inżynierowie postanowili więc jakoś temu zaradzić. Tak właśnie powstał kanister w takiej formie, jaką możemy spotkać nawet dzisiaj. Projekt ten bardzo szybko zdobył popularność na całym świecie. Inne strony konfliktu szybko podkradły pomysł i również zaczęły go używać.

Landkreuzer P-1000 Ratte
Być może ta nazwa Wam zbyt wiele nie mówi, jednak Landkreuzer był prototypem superczołgu, który chcieli stworzyć Niemcy. Był on aż pięciokrotnie większy od zwykłego pojazdu bojowego i wymagał aż 20 osób do jego obsługi. Projekt został zaakceptowany i trafił nawet do produkcji na początku roku 1943. Szybko jednak porzucono pomysł, ponieważ był on zbyt kosztowny i tak naprawdę mało praktyczny. Wiele późniejszych czołgów czerpało jednak garściami z projektów Landkreuzera.