9 z 49

fot. Jerzy Wójcik/Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Na rogatkach Wrocławia zaczyna się potężny - 750-metrowy most nad Widawą. Na moście i w jego okolicach kierowcy mają do dyspozycji po 3 pasy w każdą stronę. Również na pozostałej części drogi zostawiono rezerwę pod ewentualną rozbudowę w przyszłości
10 z 49

fot. Jerzy Wójcik/Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
GDDKiA na naszym odcinku S5 wprowadziła eksperymentalne oznakowanie. Tablice są większe, bardziej przejrzyste, a węzły są dodatkowo ponumerowane. Poza tym na samych węzłach są znaki, na których pokazany jest podział na konkretne pasy na jezdni. To powinno ułatwić kierowcom jazdę
11 z 49

fot. Jerzy Wójcik/Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
12 z 49

fot. Jerzy Wójcik/Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Układanie ostatniej warstwy nawierzchni asfaltowej na podjeździe do węzła Trzebnica