13 z 16

fot. Cowomen/ Unsplash.com
Biurka i sprzęt komputerowy powinny być regularnie czyszczone
Zanieczyszczenia, bakterie i wirusy zbierają się w takich miejscach jak klawiatura, telefon, włącznik drukarki czy klamka. Dlatego pracodawcy powinni zadbać o czystość narzędzi pracy ich podwładnych, biurkowych blatów i sprzętu używanego przez pracowników.
- Sprzęt i stanowiska biurowe powinny być regularnie czyszczone i odkażane, naczynia dokładnie myte w gorącej wodzie - uczula przedsiębiorców Marta Rojewska.
14 z 16

fot. Pxhere.com
W ramach profilaktyki przeciw koronawirusowi zaleca się dezynfekcję pomieszczeń biurowych
Podczas sprzątania zakładów pracy klamki oraz miejsca najczęściej dotykane przez pracowników powinny być dokładnie czyszczone i dezynfekowane.
- Jeśli firma serwuje posiłki, warto zaopatrzyć się w jednorazowe pojemniki dla pracowników - radzi Marta Rojewska.
15 z 15