Awaria jednego z największych banków w Polsce – co się dzieje? Klienci nadsyłają zgłoszenia

Anita Persona
Anita Persona
Aplikacja mobilna banku PKO BP uległa awarii. Masowe złloszenia klientów.
Aplikacja mobilna banku PKO BP uległa awarii. Masowe złloszenia klientów. Tech Daily/Unsplash
Awaria w jednym z największych banków w Polsce wywołała poruszenie wśród jego klientów. Nie działa jedna z jego najważniejszych obecnie opcji, a użytkownicy masowo nadsyłają zgłoszenia o problemach. Co się dzieje i z czym dokładnie są kłopoty? Sprawdź.

W dobie powszechnej cyfryzacji znaczna część naszego życia przeniosła się do sieci. Najczęściej z nowych rozwiązań korzystamy przy tym w formie mobilnej, czyli za sprawą aplikacji mobilnych, dzięki czemu mamy dostęp do naszych kont czy zasobów zawsze i wszędzie.

Problemy zaczynają się jednak, gdy coś bardzo dla nas istotnego ulega awarii, jak ma to miejsce obecnie.

Awaria aplikacji IKO w Banku PKO BP

Tuż po godzinie 13:00 czasu poleskiego zaczęły masowo napływać zgłoszenia o awarii w banku PBO BP, czyli jednego z największych banków w Polsce.

Sprawa jest na tyle poważna, że w ciągu zaledwie godziny ilość zgłoszeń wyniosła ponad dwa tysiące. Po godzinie 15:00 ilość zgłoszeń spadła, ale wciąż napływają nieliczne sygnały, co oznacza, że awaria nie została jeszcze całkiem usunięta i wciąż mogą pojawiać się problemy. Systematycznie można postępy śledzić m.in. dzięki serwisowi Downdetector, informującego o wszelkiego typu awariach w sieci.

Screen z wykresem zgłoszeń o awarii
Klienci Banku PKO BP zgłaszają masowo awarię aplikacji mobilnej IKO. Downdetector

Okazuje się jednak, że zgłaszane kłopoty nie dotyczą samego funkcjonowania banku PBO BP, ale jednej z jego najważniejszych w dzisiejszych czasach opcji. Chodzi oczywiście o aplikację mobilną IKO, za pomocą której tysiące Polaków korzysta ze swych kont, dokonując przelewów i nadzorując historię płatności. Jest to szczególnie problematyczne, gdyż z powodu awarii część użytkowników nie może się w aplikacji nawet zalogować na konto, a co dopiero zrobić cokolwiek za jego pośrednictwem, nawet w nagłej potrzebie. Na ten moment radzimy korzystać z obsługi konta za pośrednictwem komputerów, a nie smartfonów.

Sprawdź też:

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria jednego z największych banków w Polsce – co się dzieje? Klienci nadsyłają zgłoszenia - GRA.PL

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
wojtuś
Teraz popatrzmy jak wyglądają ogłoszenia o pracę np. "To stanowisko może być Twoje, jeśli:

doświadczenie w pracy w roli architekta aplikacyjnego lub korporacyjnego,

znasz wzorce projektowe oraz zagadnienia z obszaru infrastruktury IT,

znasz zagadnienia z obszaru integracji systemów korporacyjnych,

masz wiedzę z obszaru nowoczesnych trendów i wyzwań IT

masz doświadczenie w budowaniu lub pracy z rozwiązaniami mikroserwisowymi,

mile widziana znajomość rozwiązań chmur Azure, GCP

mile widziana znajomość niektórych naszych narzędzi: openshift, Ansible, Terraform RabbitMQ Redis, nginx "

Takich metod używają podczas rekrutacji.

Wynik jest taki.

Nie wiem jak można inwestować w spółkę która nie jest skuteczna.
Wróć na i.pl Portal i.pl