
Branża automotive. Polska potrzebuje wieloletniej strategii
Ponad 40 właścicieli i prezesów firm zrzeszonych w Polskiej Grupie Motoryzacyjnej wzięło udział w II edycji Klubu PGM. Uczestnicy dyskutowali o perspektywach polskiego biznesu w obliczu zmian gospodarczych i globalnych konfliktów.

Branża automotive. Polska potrzebuje wieloletniej strategii
Ponad 40 właścicieli i prezesów firm zrzeszonych w Polskiej Grupie Motoryzacyjnej wzięło udział w II edycji Klubu PGM. Uczestnicy dyskutowali o perspektywach polskiego biznesu w obliczu zmian gospodarczych i globalnych konfliktów.

Branża automotive. Polska potrzebuje wieloletniej strategii
Ponad 40 właścicieli i prezesów firm zrzeszonych w Polskiej Grupie Motoryzacyjnej wzięło udział w II edycji Klubu PGM. Uczestnicy dyskutowali o perspektywach polskiego biznesu w obliczu zmian gospodarczych i globalnych konfliktów.

Branża automotive. Polska potrzebuje wieloletniej strategii
Ponad 40 właścicieli i prezesów firm zrzeszonych w Polskiej Grupie Motoryzacyjnej wzięło udział w II edycji Klubu PGM. Uczestnicy dyskutowali o perspektywach polskiego biznesu w obliczu zmian gospodarczych i globalnych konfliktów.