
W poniedziałek podpisano kolejną umowę dotyczącą inwestycji w Porcie Lotniczym Warszawa Radom. Dotyczy ona budowy obiektów towarzyszących, takich jak budynek administracyjny oraz budynki dla Straży Granicznej i celników. W sumie realizowane już kontrakty na lotnisku warte są 435 milionów złotych, ale na rozstrzygnięcia czekają kolejne przetargi dotyczące dróg kołowania, płyt postojowych, dróg dojazdowych, strażnicy Lotniskowej Straży Pożarnej i wieży kontroli lotów, a także urządzeń związanych z funkcjonowaniem ruchu lotniczego, czyli systemów naprowadzania samolotów, świateł oświetlających pas startowy oraz płyty postojowe i inne. Tymczasem inwestycje już prowadzone odbywają się bez żadnych opóźnień. Dotyczy to budowy terminala i drogi startowej. Na kolejnych zdjęciach można zobaczyć postęp prac na lotnisku.

Na zdjęciu: pas startowy w Radomiu ma 2500 metrów długości, o 500 metrów więcej niż dotychczasowa droga startowa.
W poniedziałek podpisano kolejną umowę dotyczącą inwestycji w Porcie Lotniczym Warszawa Radom. Dotyczy ona budowy obiektów towarzyszących, takich jak budynek administracyjny oraz budynki dla Straży Granicznej i celników. W sumie realizowane już kontrakty na lotnisku warte są 435 milionów złotych, ale na rozstrzygnięcia czekają kolejne przetargi dotyczące dróg kołowania, płyt postojowych, dróg dojazdowych, strażnicy Lotniskowej Straży Pożarnej i wieży kontroli lotów, a także urządzeń związanych z funkcjonowaniem ruchu lotniczego, czyli systemów naprowadzania samolotów, świateł oświetlających pas startowy oraz płyty postojowe i inne. Tymczasem inwestycje już prowadzone odbywają się bez żadnych opóźnień. Dotyczy to budowy terminala i drogi startowej. Na kolejnych zdjęciach można zobaczyć postęp prac na lotnisku.

Na zdjęciu: pas startowy w Radomiu będzie miał parametry lepsze niż droga startowa na lotnisku Chopina w Warszawie.
W poniedziałek podpisano kolejną umowę dotyczącą inwestycji w Porcie Lotniczym Warszawa Radom. Dotyczy ona budowy obiektów towarzyszących, takich jak budynek administracyjny oraz budynki dla Straży Granicznej i celników. W sumie realizowane już kontrakty na lotnisku warte są 435 milionów złotych, ale na rozstrzygnięcia czekają kolejne przetargi dotyczące dróg kołowania, płyt postojowych, dróg dojazdowych, strażnicy Lotniskowej Straży Pożarnej i wieży kontroli lotów, a także urządzeń związanych z funkcjonowaniem ruchu lotniczego, czyli systemów naprowadzania samolotów, świateł oświetlających pas startowy oraz płyty postojowe i inne. Tymczasem inwestycje już prowadzone odbywają się bez żadnych opóźnień. Dotyczy to budowy terminala i drogi startowej. Na kolejnych zdjęciach można zobaczyć postęp prac na lotnisku.

Na zdjęciu: Pas startowy na lotnisku w Radomiu ma kosztować około 140 milionów, bez uwzględnienia dodatkowych instalacji na przykład świateł nawigacyjnych. W poniedziałek podpisano kolejną umowę dotyczącą inwestycji w Porcie Lotniczym Warszawa Radom. Dotyczy ona budowy obiektów towarzyszących, takich jak budynek administracyjny oraz budynki dla Straży Granicznej i celników. W sumie realizowane już kontrakty na lotnisku warte są 435 milionów złotych, ale na rozstrzygnięcia czekają kolejne przetargi dotyczące dróg kołowania, płyt postojowych, dróg dojazdowych, strażnicy Lotniskowej Straży Pożarnej i wieży kontroli lotów, a także urządzeń związanych z funkcjonowaniem ruchu lotniczego, czyli systemów naprowadzania samolotów, świateł oświetlających pas startowy oraz płyty postojowe i inne. Tymczasem inwestycje już prowadzone odbywają się bez żadnych opóźnień. Dotyczy to budowy terminala i drogi startowej. Na kolejnych zdjęciach można zobaczyć postęp prac na lotnisku.