
Budowa trasy S7 z Grójca do Warszawy. Zobacz postęp prac z lotu ptaka
Ekspresową "siódemką" pojedziemy do samej Warszawy. Na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad trwa budowa całego odcinka, który w sumie ma długość około 29 kilometrów. Roboty zaczęły się na fragmencie od obwodnicy Grójca do Tarczyna, i tam są one teraz najbardziej zaawansowane. Trwa układanie kolejnych warstw asfaltu na dwujezdniowej trasie głównej. Równolegle wykonawca buduje też drogi dojazdowe i techniczne. Prowadzone są roboty mostowe. Zgodnie z umową ten odcinek powinien być gotowy wiosną przyszłego roku.

Budują ekspresową trasę numer siedem do warszawy. Zobacz postęp prac z lotu ptaka
Generalna Dyrekcja Dróg i Autostrad inwestycję podzieliła na trzy zadania: Grójec - Tarczyn, Tarczyn - Lesznowola i Lesznowola - Warszawa. W większości trasa będzie poprowadzona nowym śladem. Od Grójca budowana jest nowa jezdnia równoległa do starej "siódemki". Dawna droga zostanie przebudowana do parametrów "ekspresówki".

Budują ekspresową trasę numer siedem do warszawy. Zobacz postęp prac z lotu ptaka
Roboty są prowadzone już na wszystkich trzech fragmentach trasy, jednak najbardziej zaawansowany jest odcinek od obwodnicy Grójca. Na głównej drodze trwa wzmacnianie podłoża, a na niektórych drogach dojazdowych układane są kolejne warstwy asfaltu, układane są chodniki i montowany bariery energochłonne. Równolegle trwają prace ziemne i rozbiórka starej "siódemki". budowane są nasypy, stabilizacja gruntu.

Budują ekspresową trasę numer siedem do warszawy. Zobacz postęp prac z lotu ptaka
Odcinek od obwodnicy Grójca do Tarczyna będzie miał długość blisko ośmiu kilometrów i dwa pasy ruchu z dwoma jezdniami każdy. W dużej części droga będzie poprowadzona nowym śladem.