1 z 11
Przewijaj galerię w dół

fot. Krystian Dobuszyński/ Polska Press
Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2022 roku o blisko 30 zł, czyli 12,5 proc.
2 z 11

fot. Wojciech Wojtkielewicz/ Polska Press
Podwyżki zaserwowały konsumentom wszystkie z 13 badanych sieci.
3 z 11

fot. Wojciech Wojtkielewicz/ Polska Press
BIA_260522_WW_IMG_1248.jpg
Niemalże z miesiąca na miesiąc analitycy odnotowywali wzrost cen – jedynie w maju i lutym klienci mogli odetchnąć i zobaczyć niższe kwoty na paragonach, na co z pewnością miało wpływ wprowadzenie tarczy antyinflacyjnej.
4 z 11

fot. Krystian Dobuszyński/ Polska Press
Największy wzrost cen od stycznia do grudnia odczuli kupujący w kanale e-grocery (19,01 proc.) oraz w sieciach: Dino (16,38 proc.) i Carrefour (16,37 proc.).