
3. Zaraz po przebudzeniu
49% spośród ponad 4,3 miliona użytkowników z wysokim FOMO korzysta z mediów społecznościowych zaraz po przebudzeniu.
Robi to także 25% wszystkich użytkowników internetu.
Dane zaczerpnięte z raportu FOMO. Polacy a lęk przed odłączeniem sporządzonego przez wydziały Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego przy wsparciu Google.

2. Tuż przed zaśnięciem
60% spośród ponad 4,3 miliona użytkowników z wysokim FOMO korzysta z mediów społecznościowych tuż przed zaśnięciem.
Robi to także 37% wszystkich użytkowników internetu.
Dane zaczerpnięte z raportu FOMO. Polacy a lęk przed odłączeniem sporządzonego przez wydziały Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego przy wsparciu Google.

1. W trakcie podróży
63% spośród ponad 4,3 miliona użytkowników z wysokim FOMO korzysta z mediów społecznościowych w trakcie podróży.
Robi to także 42% wszystkich użytkowników internetu.
Dane zaczerpnięte z raportu FOMO. Polacy a lęk przed odłączeniem sporządzonego przez wydziały Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego przy wsparciu Google.