
Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda
Mniej więcej do połowy wysokości deski rozdzielczej niewiele się zmieniło w stosunku do Pumy z konwencjonalnym napędem. System multimedialny SYNC 4 najnowszej generacji Forda posiada nawigację z dostępem do chmury, a bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają synchronizację aplikacji i informacji między smartfonami a samochodem bez użycia kabli. Wbudowana Alexa pozwala kierowcom za pomocą poleceń głosowych sprawdzić godziny otwarcia ulubionej restauracji lub dodać produkty do listy zakupów. Dopiero niżej jest sporo zauważalnych zmian, które wpływają na funkcjonalność wnętrza. W oczy rzuca się przede wszystkim podwyższona konsola środkowa, która zapewnia wygodne miejsce do przechowywania drobnych przedmiotów. Dodatkowo podłokietnik można przesuwać, aby znaleźć najwygodniejszą pozycję podczas długiej podróży (no może nie kilkugodzinnej…), a bezprzewodowa ładowarka do telefonu dba o to, aby telefon był naładowany na koniec podróży.

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda
Mniej więcej do połowy wysokości deski rozdzielczej niewiele się zmieniło w stosunku do Pumy z konwencjonalnym napędem. System multimedialny SYNC 4 najnowszej generacji Forda posiada nawigację z dostępem do chmury, a bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają synchronizację aplikacji i informacji między smartfonami a samochodem bez użycia kabli. Wbudowana Alexa pozwala kierowcom za pomocą poleceń głosowych sprawdzić godziny otwarcia ulubionej restauracji lub dodać produkty do listy zakupów. Dopiero niżej jest sporo zauważalnych zmian, które wpływają na funkcjonalność wnętrza. W oczy rzuca się przede wszystkim podwyższona konsola środkowa, która zapewnia wygodne miejsce do przechowywania drobnych przedmiotów. Dodatkowo podłokietnik można przesuwać, aby znaleźć najwygodniejszą pozycję podczas długiej podróży (no może nie kilkugodzinnej…), a bezprzewodowa ładowarka do telefonu dba o to, aby telefon był naładowany na koniec podróży.

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda
Mniej więcej do połowy wysokości deski rozdzielczej niewiele się zmieniło w stosunku do Pumy z konwencjonalnym napędem. System multimedialny SYNC 4 najnowszej generacji Forda posiada nawigację z dostępem do chmury, a bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają synchronizację aplikacji i informacji między smartfonami a samochodem bez użycia kabli. Wbudowana Alexa pozwala kierowcom za pomocą poleceń głosowych sprawdzić godziny otwarcia ulubionej restauracji lub dodać produkty do listy zakupów. Dopiero niżej jest sporo zauważalnych zmian, które wpływają na funkcjonalność wnętrza. W oczy rzuca się przede wszystkim podwyższona konsola środkowa, która zapewnia wygodne miejsce do przechowywania drobnych przedmiotów. Dodatkowo podłokietnik można przesuwać, aby znaleźć najwygodniejszą pozycję podczas długiej podróży (no może nie kilkugodzinnej…), a bezprzewodowa ładowarka do telefonu dba o to, aby telefon był naładowany na koniec podróży.

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda
Puma Gen-E oferuje jeszcze większą przestrzeń dzięki kompaktowemu elektrycznemu układowi napędowemu. Innowacyjny schowek MegaBox w bagażniku Pumy został powiększony i przekształcony w GigaBox, co oznacza do 574 litrów pojemności bagażowej przy złożonych tylnych siedzeniach – więcej niż oferują niektóre większe SUV-y. Oprócz tego 43-litrowy schowek pod maską (frunk) wykorzystuje przestrzeń zwolnioną przez silnik benzynowy, idealnie nadając się do przechowywania akcesoriów, do których można sięgnąć nawet przy pełnym bagażniku.