1/4
81% konsumentów twierdzi, że tym roku do swoich wydatków...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

81% konsumentów twierdzi, że tym roku do swoich wydatków podejdzie ostrożniej, bardzo skrupulatnie wybierając marki oferujące najbardziej spersonalizowane doświadczenia.

2/4
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

3/4
Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na zapytania i zgłaszane prośby oraz problemy, licząc, że trafi na osobę posiadającą aktualne informacje o statusie sprawy, niezależnie od działu, który ta będzie reprezentować.

4/4
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Polecamy

Cracovia zdemolowała Górnika! Jednostronny mecz w Ekstraklasie

Cracovia zdemolowała Górnika! Jednostronny mecz w Ekstraklasie

Pożar lasu w okolicy Pustyni Błędowskiej i dwa inne w jednym dniu

AKTUALIZACJA
Pożar lasu w okolicy Pustyni Błędowskiej i dwa inne w jednym dniu

233. rocznica uchwalenia Konstytucji 3 maja. Tak wyglądały obchody w Opolu

233. rocznica uchwalenia Konstytucji 3 maja. Tak wyglądały obchody w Opolu

Zobacz również

Spalili Koran i podeptali flagę Palestyny. Wszystko na oczach tłumu protestujących

Spalili Koran i podeptali flagę Palestyny. Wszystko na oczach tłumu protestujących

Ukraina bez szans na zwycięstwo? Niepokojące słowa zastępcy szefa wywiadu

Ukraina bez szans na zwycięstwo? Niepokojące słowa zastępcy szefa wywiadu