
Frugo
„No to frugo” głosiła stara reklama tego napoju. Frugo pili wszyscy. Zielone, czarne czy czerwone? Liczył się smak, który z perspektywy czasu wydaje się trochę chemiczny, ale przede wszystkim pstrykająca zakrętka.

Vibovit
Suplementy diety to nie wymysł współczesności. Od lat w kategorii suplementów diety dla dzieci prym wiedzie Vibovit. Smaczny proszek do rozpuszczania w wodzie. Vibovit to „lekarstwo”, na które czekało nie jedno dziecko. Niektórzy nie czekali nawet na rozpuszczenie suplementu w wodzie. Sam proszek, dostępny w różnych smakach, doskonale rozpuszczał się w ślinie.

Polo Cockta
Ten kultowy napój odegrał kluczową rolę w filmie Juliusza Machulskiego „Kingsajz”. Produkowany od lat 60. do początku lat 90 słodzony napój z dodatkiem kofeiny, wrócił na rynek dzięki firmie Zbyszko Company Sp. z o.o. z Radomia. Polo Cockta nie współcześnie nie podbiła jednak serc konsumentów, dlatego Polo Cocktę krótko po powrocie zastąpiła PoloCola.

Pepsi
Towar deficytowy, który w poprzednich dekadach kojarzony był powiewem Zachodu. Szklane butelki Pepsi zwykle rozchodziły się na pniu. O tym jak luksusowy był to napój świadczyć mogą puste, zakurzone butelki, które jeszcze do dziś zachowały się w ciemnych piwnicach. Marka Pepsi w powraca do korzeni, stary design wraca na butelki i puszki. Jedyne co się nie zmienia to smak.