1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Lidl wprowadził do swojej oferty papierosy zawierające...
fot. screen

Lidl wprowadził do swojej oferty papierosy zawierające marihuanę. Niemiecka sieć zapewnia, że produkty są tak przygotowane, by nie odurzały a jedynie relaksowały. Pudełka z marihuaną leżą na półkach obok normalnych papierosów.

2 z 4
Lidl pozwolił sobie na taką ofertę na razie w swoich...

Lidl pozwolił sobie na taką ofertę na razie w swoich sklepach w Szwajcarii, bo taką możliwość daje obowiązujące tam prawo. Do wyboru są dwa produkty zawierające papierosy z marihuany. Opakowanie 1,5 grama kosztuje 17,99 franka (ok. 63 złote), a trzygramowe - 19,99 franka (ok. 71 złotych). Oba różnią się nie tylko ceną i wielkością, ale przede wszystkim sposobem uprawy. Te droższe i pochodzą ze szklarni.

3 z 4
Papierosy z marihuaną mogły trafić na półki w szwajcarskich...

Papierosy z marihuaną mogły trafić na półki w szwajcarskich Lidlach, ponieważ Szwajcaria znowelizowała swoje prawo w 2011 roku, zezwalając osobom powyżej 18. roku życia na zakup i używanie konopi. W prawie zapisano, że produkty nie będą zawierały więcej niż jeden procent substancji psychoaktywnej THC (tetrahydrocannabinol). Pierwszą siecią oferującą produkty z marihuaną w Szwajcarii była sieć supermarketów Coop. Pojawiły się one w sklepach w 2017 roku.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Zaginiona 11-latka wykorzystana seksualnie przez 24-latka. „Jest wniosek o areszt”

Zaginiona 11-latka wykorzystana seksualnie przez 24-latka. „Jest wniosek o areszt”

Zakończył się Impact'25 pod patronatem Strefy Biznesu

GORĄCY TEMAT
Zakończył się Impact'25 pod patronatem Strefy Biznesu

Polecamy

Koszmarny wypadek. Matka i dziecko potrąceni przez ciężarówkę

Koszmarny wypadek. Matka i dziecko potrąceni przez ciężarówkę

Zaginiona 11-latka wykorzystana seksualnie przez 24-latka. „Jest wniosek o areszt”

Zaginiona 11-latka wykorzystana seksualnie przez 24-latka. „Jest wniosek o areszt”

Zakończył się Impact'25 pod patronatem Strefy Biznesu

GORĄCY TEMAT
Zakończył się Impact'25 pod patronatem Strefy Biznesu