1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Lidl wprowadził do swojej oferty papierosy zawierające...
fot. screen

Lidl wprowadził do swojej oferty papierosy zawierające marihuanę. Niemiecka sieć zapewnia, że produkty są tak przygotowane, by nie odurzały a jedynie relaksowały. Pudełka z marihuaną leżą na półkach obok normalnych papierosów.

2 z 4
Lidl pozwolił sobie na taką ofertę na razie w swoich...

Lidl pozwolił sobie na taką ofertę na razie w swoich sklepach w Szwajcarii, bo taką możliwość daje obowiązujące tam prawo. Do wyboru są dwa produkty zawierające papierosy z marihuany. Opakowanie 1,5 grama kosztuje 17,99 franka (ok. 63 złote), a trzygramowe - 19,99 franka (ok. 71 złotych). Oba różnią się nie tylko ceną i wielkością, ale przede wszystkim sposobem uprawy. Te droższe i pochodzą ze szklarni.

3 z 4
Papierosy z marihuaną mogły trafić na półki w szwajcarskich...

Papierosy z marihuaną mogły trafić na półki w szwajcarskich Lidlach, ponieważ Szwajcaria znowelizowała swoje prawo w 2011 roku, zezwalając osobom powyżej 18. roku życia na zakup i używanie konopi. W prawie zapisano, że produkty nie będą zawierały więcej niż jeden procent substancji psychoaktywnej THC (tetrahydrocannabinol). Pierwszą siecią oferującą produkty z marihuaną w Szwajcarii była sieć supermarketów Coop. Pojawiły się one w sklepach w 2017 roku.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Polecamy

Pierwszy trener Świątek z ważnym apelem. "Pamiętajmy, że Iga jest tylko człowiekiem"

TYLKO U NAS
Pierwszy trener Świątek z ważnym apelem. "Pamiętajmy, że Iga jest tylko człowiekiem"

Te kwiaty trzeba mieć. Ozdobią ogród i balkon aż do jesieni

Te kwiaty trzeba mieć. Ozdobią ogród i balkon aż do jesieni

Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

ROZMOWA
Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden