
Paxon
Właściwie Daniel Cesar Rengifo Diaz, polski wokalista, autor tekstów, kompozytor, producent muzyczny, inżynier dźwięku, realizator nagrań, DJ. Współzałożyciel i frontman zespołu Natural Dread Killaz, w ramach którego działa od 2004 roku. Właściciel Popular Station Studio. Na koncie ma setki zagranych koncertów w kraju i za granicą. Występował na najważniejszych festiwalach muzycznych m.in. XIII Przystanek Woodstock 2007, wielu edycjach One Love Sound Fest, Finałach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy Ostróda Reggae Festiwal.
Jako producent zrealizował płyty z Natural Dread Killaz i Mesajah (złota płyta za realizację wokali albumu Mesajah – Jestem Stąd) oraz liczne produkcje zaprzyjaźnionych artystów głównie z kręgu reggae i hip-hop.
W październiku 2015 ukazał się pierwszy solowy album PaXona zatytułowany “Roots Rap Reggae”.

Pow Pow Management
Pow Pow Movement to najbardziej utytułowany i rozpoznawalny soundsystem z Niemiec. Ich pierwszy kontakt z muzyką dancehall to kasety przywiezione z Jamajki przez znajomego. W opanowanych przez kulturę hip hop Niemczech w 1992 roku trudno było znaleźć muzykę reggae, więc Ingo Rheinbay & Backra postanowili sami wypromować dancehall w swojej rodzinnej Kolonii. Swój soundsystem nazwali “Pow Pow”, a swoje pierwsze kroki skierowali na Jamajke z Getleman’em, który w Montego Bay miał okazję po raz pierwszy zaprezentować się na scenie – biorąc udział w lokalnym talent show.
Ciąg dalszy to zmiana nazwy na „Pow Pow Movement” i nielegalne występy na festiwalach. Do duetu dołączył kolejny selektor – Thomas (Mr. Brown), a zaraz po nim kolejny MC – Jamaican Devon. Promotorzy szybko wyłapali ich rosnącą popularność i podążająca za nimi wierną rzeszą fanów, więc wkrótce ich bazą matką stał się klub Petit Prince, w których rozkręcali (wkrótce legendarne) imprezy w każdy piątek. Pojawili się też w radiu z własną audycją „Pow Pow Reggae Radio”. Występy na europejskich festiwalach zaprowadziły ich na Worldclash 2000 w Nowym Jorku, w którym wzięli udział jako pierwszy soundsystem z Europy.
Swoje riddimy zaczęli produkować w 2001 roku we własnej wytwórni Pow Pow Productions. W tym czasie współpracowali z takimi artystami jak: Beenieman, Turbulence, General Degree, Gentleman, Sizzla, Luciano czy Tanya Stephens. Po drodze zdążyli wygrać także Euroclash 2002 i kilkukrotnie zostać najlepszym soundsystemem w Niemczech – według magazynu Riddim. A międzyczasie do składu dołączył kolejny MC – Jr. Carl.

Promoe
Mårten Edh, to szwedzki raper, który na swoich płytach wyjątkowo umiejętnie łączy muzykę hip hop i reggae. Członek szwedzkiego zespołu Looptroop Rockers, założyciel niezależnej wytwórni muzycznej David Versus Goliath (DvsG), której nazwa jasno definiuje, jak Promoe widzi muzyczny biznes i swoje w nim miejsce. Jest weganinem, stroni od używek, a jego przeszłość malarza graffiti i wynikający z tego stosunek do służb mundurowych często przewijają się w tekstach. Uwielbia jamajską muzykę i kulturę, jego płyty pełne są nawiązań do reggae i jamajskiego patois, część swojego materiału nagrywał na Jamajce, a gościnnie usłyszeć można u niego Capletona, Bushmana czy Anthonego B.
Z kilkoma solowymi albumami na koncie i niezliczoną ilością koncertów zagranych na całym świecie, jest jednym z niewielu europejskich raperów rozpoznawanych i szanowanych poza granicami swojego kraju. Między innymi dlatego, że mimo szwedzkiego paszportu Promoe rapuje i śpiewa po angielsku, brzmiąc tak samo dobrze, a czasem lepiej niż amerykańscy wykonawcy.
Promoe charakteryzuje się nie tylko wielką energią rapowanych wersów, ale i niespotykanym w hip hopie wizerunkiem i podejmowanymi tematami. Z dreadami do pasa i długą brodą, jest zaangażowanym społecznie aktywistą, a jego muzyka stanowi dla niego formę wyrażania często radykalnych poglądów na świat.

Sete Rios
Szkoła Samby SETE RIOS to projekt powstały przez rozwinięcie zajęć warsztatowych poświęconych grze na brazylijskich bębnach. Grupa obecna we Wrocławiu od 2012 roku skupia miłośników samby i karnawału, regularnie spotykających się aby studiować najnowsze rytmy wprost z Rio de Janeiro.
W wydaniu koncertowym to licząca kilkanaście osób orkiestra perkusyjna często zasilana przez brazylijskich wokalistów. W repertuarze zespołu jest miejsce i na porywające bateria show wzorowane na najświeższych aranżacjach brazylijskich szkół samby, i na najpopularniejsze piosenki, które zapisały się w historii karnawału.