
Remont linii kolejowej ze Świdnicy do Jedliny Zdrój - stan prac na marzec 2023 roku
61. kilometr linii kolejowej Wrocław - Jedlina Zdrój - dawna stacja Świdnica Kraszowice. Po ponownym uruchomieniu linii, składy nie będą się tutaj zatrzymywały. Wcześniej będzie można wsiąść na stacji Świdnica Miasta, a następnie dopiero na przystanku Burkatów - zobaczysz do na kolejnych slajdach.
Tutaj rozwidlają się trasy kolejowe do Jedliny Zdrój (na zdjęciu po lewej stronie) oraz do Dzierżoniowa (po prawej).
Na zdjęciach widoczni pracownicy kolei dokonujący inspekcji tego odcinka w marcu 2023.

Remont linii kolejowej ze Świdnicy do Jedliny Zdrój - stan prac na marzec 2023 roku
61. kilometr linii kolejowej Wrocław - Jedlina Zdrój - dawna stacja Świdnica Kraszowice. Po ponownym uruchomieniu linii, składy nie będą się tutaj zatrzymywały. Wcześniej będzie można wsiąść na stacji Świdnica Miasta, a następnie dopiero na przystanku Burkatów - zobaczysz do na kolejnych slajdach.
Widok na tor prowadzący do Jedliny.

Remont linii kolejowej ze Świdnicy do Jedliny Zdrój - stan prac na marzec 2023 roku
61. kilometr linii kolejowej Wrocław - Jedlina Zdrój - dawna stacja Świdnica Kraszowice. Po ponownym uruchomieniu linii, składy nie będą się tutaj zatrzymywały. Wcześniej będzie można wsiąść na stacji Świdnica Miasta, a następnie dopiero na przystanku Burkatów - zobaczysz do na kolejnych slajdach.
Rozwidlenie torów do Jedliny (po lewej stronie zdjęcia) i do Dzierżoniowa / Bielawy (czynna linia, po prawej)
Na zdjęciach widoczni pracownicy kolei dokonujący inspekcji tego odcinka w marcu 2023.

Remont linii kolejowej ze Świdnicy do Jedliny Zdrój - stan prac na marzec 2023 roku
Prace przy torach na 62. kilometrze w okolicach Bystrzycy Dolnej