1 z 3
Przewijaj galerię w dół
Z raportu ZPF wynika, że uczestnicy zbiórek internetowych...
fot. 123RF

Z raportu ZPF wynika, że uczestnicy zbiórek internetowych najchętniej angażują się w akcje typowo donacyjne. Na drugim miejscu znalazły się zbiórki w modelu opartym o nagrody. Podium zamykają projekty patronackie.

2 z 3
Polacy chętnie pomagają i wspierają zbiórki internetowe. Od 2008 roku przekazali 3,5 mld zł. Na co najczęściej wpłacają?
fot. ZPF

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Wałęsa: "Chcesz mieć wpływ, to musisz głosować"

Wałęsa: "Chcesz mieć wpływ, to musisz głosować"

Lewandowski kontra La Masia. Pomysł Flicka wbrew Polakowi

O TYM SIĘ MÓWI
Lewandowski kontra La Masia. Pomysł Flicka wbrew Polakowi

Polecamy

Wałęsa: "Chcesz mieć wpływ, to musisz głosować"

Wałęsa: "Chcesz mieć wpływ, to musisz głosować"

Wypadek na DK 42 w Granicach. Bus uderzył w drzewo

Wypadek na DK 42 w Granicach. Bus uderzył w drzewo

Polski transparent na fecie Barcelony. Oczarowany Lewandowski wrzucił zdjęcie

Polski transparent na fecie Barcelony. Oczarowany Lewandowski wrzucił zdjęcie