9 z 12

fot. Andrzej Banas / Polska Press
30 parkingów Park&Ride na granicach miasta skutecznie zmniejszyło dobową liczbę aut wjeżdżających do Krakowa z 250 tysięcy do zaledwie 50 tysięcy.
10 z 12

fot. Anna Kaczmarz / Dziennik Polski / Polska Press
Zwiększył się natomiast ruch rowerowy, dzięki ambitnemu planowi rozwoju dróg dla rowerów. Ich liczba sięga już prawie 1000 km, czego ukoronowaniem jest Via Majchrowski okrążająca Kraków po granicach dawnej trzeciej obwodnicy, która miała być – o zgrozo, autostradą wewnątrz miasta.
11 z 12

fot. Anna Kaczmarz / Polskapresse / Dziennik Polski
Tak wspaniały rozwój miasta był możliwy dzięki zatrudnianiu wybitnych specjalistów w swoich dziedzinach, a nie znajomych prezydenta, któremu obce jest powiedzenie: „bierny, mierny, ale wierny”.