
Kombinacja 2
Kombinacja zakłada przebudowę autostrady A4 w istniejącym śladzie i poprowadzenie drogi S5 od węzła nowego węzła Olbrachtowice (węzeł z nową trasą S8 Wrocław - Kłodzko) przez węzły: Świdnica, Serwinów do Bolkowa.
SZCZEGÓŁOWA MAPA TEJ KOMBINACJI W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ

Kombinacja 3
Ta kombinacja zakłada poprowadzenie autostrady A4 w nowym śladzie od nowego węzła Stary Śleszów przez Olbrachtowice (węzeł z trasą S8) i dalej do węzła Wichrów na obecnej A4. Na dalszym odcinku A4 byłaby zmodernizowana i prowadziła blisko Legnicy. Natomiast od węzła Wichrów zaczynałaby się także droga S5 prowadząca przez węzły Żarów, Świdnica, Świebodzice i Serwinów do węzła Bolków.
SZCZEGÓŁOWA MAPA TEJ KOMBINACJI W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ

Kombinacja 4
W tej kombinacji przebieg nowej A4 byłby podobny jak w poprzedniej. Różnica byłaby w przebiegu trasy S5. Zaczynałaby się ona na węźle Olbrachtowice (potężny węzeł łączący A4, S5 i S8) i przez Tworzyjanów, Świdnicę i Serwinów prowadziła do Bolkowa.
SZCZEGÓŁOWA MAPA TEJ KOMBINACJI W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ

Kombinacja 5
Przewiduje poprowadzenie A4 w nowym śladzie od węzła Stary Śleszów przez węzeł z S8 - Olbrachtowice i dalej Mirosławice do węzła Wichrów.
Tutaj nowa A4 spotyka się ze starą A4, ale zaraz potem odchodzi na północ i przez węzły Prochowice i Legnica Północ omija Legnicę od północnej strony i do dawnej A4 dociera dopiero w Krzyżowej.
Tymczasem nowa S5 od węzła Wichrów prowadzi przez Żarów, Świdnicę i Świebodzice oraz Serwinów do węzła Bolków.
SZCZEGÓŁOWA MAPA TEJ KOMBINACJI W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ